Aragorn schreef:
Ongeduldig misschien wel, opdringerig niet.![]()
Maareh, ja kurt is ook lekker hoor!Als jullie niet opschieten neem ik hem wel..
Ga je gang dan maar als het dan toch niet uitmaakt wie het is....

Moderator: Moderafo's
Tabitha schreef:Aragorn schreef:
Ongeduldig misschien wel, opdringerig niet.![]()
Maareh, ja kurt is ook lekker hoor!Als jullie niet opschieten neem ik hem wel..
Ga je gang dan maar als het dan toch niet uitmaakt wie het is....![]()
Aragorn schreef:
Ow, was DAT het..
Nou, vooruit dan maar: liefste Tabitha, beeldschone jonkvrouwe, KIES MIJ!!!![]()
Zo goed..?
snien schreef:Plezierig Tabithaje mag em hebben hoor
![]()
ehmmmmmm aragorn? heb je toch nog niet ergens een geheime tweelingbroer?
kVind het namelijk toch best wel aantrekkelijk: een man die zijn leven waagt voor zijn geliefde
Tabitha schreef:dat woordje vooruit en die roloogjes die verknoeien het geheel nou weer, maar ik zal maar niet te kritisch zijn
Ik kies ARAGORN!!!
* yes, kheb er een*
Ja Snien: had je maar wat eerder moeten zijn!
nu al he! Maar laten we die ook niet versmaden, ook hij zou z'n leven wagen, ja zelfs opgeven voor z'n geliefde!!![]()
En wat nu eigenlijk...?
Tabitha schreef:Neenee, jij hebt Coertnu al he! Maar laten we die ook niet versmaden, ook hij zou z'n leven wagen, ja zelfs opgeven voor z'n geliefde!!![]()
ECHt? kbegin nu alweer te twijfelen...
En wat nu eigenlijk...?
eh, dat weet ik ook niet.
Hoho, vergeet het woordje OOK niet he..! Want natuurlijk zou ook de nobele Aragorn niet nalaten voor zijn geliefde door het vuur te gaan!
Hm, nouja, whatever. Het gaat erom dat je kunt zeggen dat je iemand hebt he, dan hoor je er tenminste bij!
Tabitha schreef:Hoho, vergeet het woordje OOK niet he..! Want natuurlijk zou ook de nobele Aragorn niet nalaten voor zijn geliefde door het vuur te gaan!
Bewijs maar!
Hm, nouja, whatever. Het gaat erom dat je kunt zeggen dat je iemand hebt he, dan hoor je er tenminste bij!
ja, das waar, dan ben ik in ieder geval verlost van koppelende zwagers/broersen jij ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten