JialiKelly schreef:LOL@Henkie![]()
Nahja, nog één trucagefoto dan :p
Je met vooral eens kijken naar de tekst op het blad wat JK aan het lezen is, en dan de naam van de nepfoto van Henkie.

Moderator: Moderafo's
henkie schreef:Haha, skittrend!![]()
Waar blijven de foto's van de overige refowebgeliefden trouwens? (om weer enigzins bij dit topic terug te komen)
columbus schreef:henkie schreef:Haha, skittrend!![]()
Waar blijven de foto's van de overige refowebgeliefden trouwens? (om weer enigzins bij dit topic terug te komen)
zal vanavond nog een paar kiekjes nemen op de meeting van Refowebstelletjes![]()
maar nogmaals, ik baal ervan dat deze topic in slowchat staat. het was een redelijk serieus topic.(moppermopper 3000 bezoekers in 7 dagen, zo'n topic zet je toch niet in slowchat
![]()
)
columbus schreef:henkie schreef:Haha, skittrend!![]()
zal vanavond nog een paar kiekjes nemen op de meeting van Refowebstelletjes![]()
maar nogmaals, ik baal ervan dat deze topic in slowchat staat. het was een redelijk serieus topic.(moppermopper 3000 bezoekers in 7 dagen, zo'n topic zet je toch niet in slowchat
![]()
)
meschianza schreef:Maar ik begrijp het alleen niet helemaal, er wordt wel een btje overdreven kinderachtig en moeilijk gedaan hoooooor omdat er een paar aan het gekken waren!!. Zo erg is het toch ook weer niet. Je kan toch alle niet-serieuse foto's en postings verwijderen en de zaak terug zetten bij relaties met de mededeling alleen nog serieuze foto's te plaatsen?
Bij mij werd er wel is tekst uit mn postings gehaald omdat het niet ontopic zou zijn, dus ik begrijp niet waarom het technisch onmogelijk zou zijn om hele postings met foto';s en al te verwijderen.
Nu zijn we net een stel kinderen die geen ijsje meer mogen omdat we stout geweest zijn.
Ik vind het een btje een drastische actie. Maar jah, me kan niet peilen de ondoorgrondelijke wijsheid van de moderators.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten