Berichtdoor Bookman » 21 mei 2004 17:43
18 bladzijdes over de Ger.gem en de Ger. gem in Ned.
Is dat niet beetje overdreven? Ger. gem in Ned vragen al zoveel aandacht, en ik vind dat deze menselijke instelling helemaal geen aandacht verdiend. Ja, ik weet het al ik ben gefrustreerd. Maar ik heb geleerd: 'De Ger.Gem in Ned maakt meer kapot dan je lief is". Je mag er tegen ingaan, maar ik neem er geen woord van terug want ik heb het meegemaakt. Alleen wil ik de goede mensen die daar nog in zijn graag sparen. Nog even, en het hele zaakje zal als los zand uit elkaar vallen. En dat zal niet alleen bij hun zo zijn. Ik hoop dat er nog veel ogen open zullen gaan en dat ze zullen zien dat Mallan hun ook niet kan zaligen. Afgodendienst is niet alleen in de RK kerk te vinden. Kijk maar eens goed. Hun dominees zijn afgoden. Ja ik weet dat ze zeggen dat ze ook maar ongedierte zijn, maar dat is alleen maar prachtige godsdienstige zelfvernedering. En daar trap ik al lang niet meer in. Ze laten zich verafgoden. Dat deed Paulus niet!
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.
Psalm 106:47