Valt mij wel eens op

Moderator: Moderafo's
Tabitha schreef:Mr. J schreef:Tabitha schreef:Mr. J schreef:Ogen, benen, handen
jij wilt zeker iemand met veel haar op benen![]()
en echt van die worstige vingers
Neej man bleghhhh, wanneer vrouwen lange benen hebben vind ik dat mooi, ogen wanneer ze echt zo intens kijken, en handen wanneer die gewoon mooi zijn
![]()
haha, je gaat er nog serieus op in ook.
Loop je altijd met je centimeter rond om op te meten of de benen wel lang genoeg zijn?
meschianza schreef:De jongens die de meeste eisen aan vrouwen stellen, zijn zelf in veel gevallen onaantrekkelijk.
Valt mij wel eens op![]()
Aragorn schreef:meschianza schreef:De jongens die de meeste eisen aan vrouwen stellen, zijn zelf in veel gevallen onaantrekkelijk.
Haha, ja inderdaad.. die hebben natuurlijk een hele goede vrouw nodig om hun eigen tekortkomingen aan te vullen..![]()
Mij valt het op dat meisjes die de meeste eisen aan jongens stellen in veel gevallen naief zijn.
Race406 schreef:Aragorn schreef:meschianza schreef:De jongens die de meeste eisen aan vrouwen stellen, zijn zelf in veel gevallen onaantrekkelijk.
Haha, ja inderdaad.. die hebben natuurlijk een hele goede vrouw nodig om hun eigen tekortkomingen aan te vullen..![]()
Mij valt het op dat meisjes die de meeste eisen aan jongens stellen in veel gevallen naief zijn.
Auwww, die komt aan...![]()
Mr. J schreef:[Jah tuurlijk is zeg altijd gewoon: "Eej sta eens ff stil, ik moet ff je benen opmeten, zowel rondom als in de lengte" Nou dan ken ik ff mete en weet ik of het mooie benen zijn
meschianza schreef:Mr. J schreef:[Jah tuurlijk is zeg altijd gewoon: "Eej sta eens ff stil, ik moet ff je benen opmeten, zowel rondom als in de lengte" Nou dan ken ik ff mete en weet ik of het mooie benen zijn
De mijne zijn 1 meter, dan weet je dat alvast, scheelt weer wat moeite
meschianza schreef:Mr. J schreef:[Jah tuurlijk is zeg altijd gewoon: "Eej sta eens ff stil, ik moet ff je benen opmeten, zowel rondom als in de lengte" Nou dan ken ik ff mete en weet ik of het mooie benen zijn
Mr. J schreef:meschianza schreef:Mr. J schreef:[Jah tuurlijk is zeg altijd gewoon: "Eej sta eens ff stil, ik moet ff je benen opmeten, zowel rondom als in de lengte" Nou dan ken ik ff mete en weet ik of het mooie benen zijn
Jah het is geweldig, kijk langer is altijd beter, maar 1 meter is toch een heel mooi lengte or
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten