0-posters

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 28 apr 2004 15:22

overigens als je lid wordt krijg je melding dat je nieuwsbrieven krijgt dus ze hebben er al voor gekozen ooit.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 28 apr 2004 16:27

johannes1 schreef:overigens als je lid wordt krijg je melding dat je nieuwsbrieven krijgt dus ze hebben er al voor gekozen ooit.

je mag het dan dus geen sp@m noemen,
Onn topic dus maar weer :wink:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 17 mei 2004 14:50

Omdat ik hier nieuw ben, heb ik de gebruikerslijst bekeken, er is een heel groot gebruikersbestand.
Er staan veel gebruikers bij, die nooit berichten hebben geplaatst, is hier geen regel dat iemand die een bepaalde tijd, bv 3 maanden, geen deel heeft genomen aan discussies, verwijdert wordt, zoals bij andere fora het gebruik is?
Het werkelijke gebruikersbestand zou daar een stuk overzichtelijker door worden :-k

Leuk, al dat gekissebis over advertenties en spam, maar dat maakt het gebruikersbestand niet optimaal.
Ook denk ik dat eerlijkheid heel belangrijk is, had dat hier ook verwacht, maar het blijkt dat geld boven eerlijkheid gaat, zeer vreemd [-X

groetjes Cisca =;

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 17 mei 2004 14:51

Cisca schreef:Omdat ik hier nieuw ben, heb ik de gebruikerslijst bekeken, er is een heel groot gebruikersbestand.
Er staan veel gebruikers bij, die nooit berichten hebben geplaatst, is hier geen regel dat iemand die een bepaalde tijd, bv 3 maanden, geen deel heeft genomen aan discussies, verwijdert wordt, zoals bij andere fora het gebruik is?
Het werkelijke gebruikersbestand zou daar een stuk overzichtelijker door worden :-k

Leuk, al dat gekissebis over advertenties en spam, maar dat maakt het gebruikersbestand niet optimaal.
Ook denk ik dat eerlijkheid heel belangrijk is, had dat hier ook verwacht, maar het blijkt dat geld boven eerlijkheid gaat, zeer vreemd [-X

groetjes Cisca =;

Wat bedoel je hier mee??

Cisca

Berichtdoor Cisca » 17 mei 2004 14:54

Ikke 21

Wat is er zo moeilijk te begrijpen, dat ik eerlijkheid verwacht had hier?

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 17 mei 2004 15:00

Ik neem aan dat je bedoeld dat je het oneerlijk naar adverteerders vind dat er meer mensen in geschreven staan dan dat er mensen posten. Maar dan moet je ook de andere kant bekijken. Er zijn ook heel veel mensen die als gast hier langs komen en zich niet inschrijven maar wel meelezen. Er zijn bovendien mensen die wel ingeschreven staan maar niet posten maar bijvoorbeeld wel stemmen in polls.

Er zijn ook mensen die eerst een hele tijd meelezen en alleen PB's sturen voordat ze een echt bericht posten. Wil je die dan opeens zomaar verwijderen?

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 17 mei 2004 15:01

en vertel ons dan eens ff wat er niet eerlijks is op dit forum, dat willen we dan ook graag weten dan kan er wat aangedaan worden!! :shock: :?

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 17 mei 2004 15:04

Cisca schreef:Ikke 21

Wat is er zo moeilijk te begrijpen, dat ik eerlijkheid verwacht had hier?

ja dat snap ik maar waar doel je nou op?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 17 mei 2004 15:06

Het lijkt mij dat de Webmaster kan zien of men werkelijk ergens gebruik van maakt, zoniet, zijn het alleen maar kijkers, en geen gebruikers, dus kunnen uit het bestand, nu zoek je je te pletter :roll:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 17 mei 2004 15:07

Nee want als ze bijvoorbeeld wel willen lezen in de Republiek moeten ze lid zijn van die gebruikersgroep. Dus moet je registreren.

Ik vraag me wel af wat je zou willen opzoeken?

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 17 mei 2004 15:09

Nou maar wat heeft dat dan met eerlijkheid te maken??? Voor de rest ben ik het wel met je eens. Wanneer na 4 of 5 maanden niet gepost is gewoon schrappen, dan meld je je weer maar overnieuw aan

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 17 mei 2004 15:09

BJ schreef:Nee want als ze bijvoorbeeld wel willen lezen in de Republiek moeten ze lid zijn van die gebruikersgroep. Dus moet je registreren.

Ik vraag me wel af wat je zou willen opzoeken?

niet zo nieuwsgierig jij he :mrgreen: :^o \:D/

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 17 mei 2004 15:10

Dat is geen nieuwsgierigheid, dat is inzicht krijgen in de wensen van gebruikers. 8)

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 17 mei 2004 15:11

BJ schreef:Dat is geen nieuwsgierigheid, dat is inzicht krijgen in de wensen van gebruikers. 8)

je weet het mooi te vertellen :-({|= #-o \:D/

Cisca

Berichtdoor Cisca » 17 mei 2004 15:14

Wat zou je willen opzoeken in een gebruikersbestand, wat denk je van een gebruiker, er staan hier zoveel onderwerpen, met ook weer zoveel berichten, dat het best kan zijn dat je iemand een vraag zou willen stellen, zonder dat je zelf aan onderwerp deelneemt, maar wel iets meer over een bepaalde mening zou willen weten :lol:

Terug naar “Archief”