Aantrekkelijk vind ik.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mei 2004 18:24

Benonline schreef:Niet teveel eisen stellen heh! Het gaat om het binnenste toch??

Neenee, in dit topic gaat het om wat je aantrekkelijk vind, dat kan aan de binnenkant zijn, maar ook zeer zeker aan de buitenkant!

Cybercurse schreef:Ik denk dat ik toch maar naar de meeting kom om je te schoppen :wink:

Ha, dan neem ik gewoon een bende uit de gaybar en uit de moskee mee, die willen me vast wel ff helpen! 8) Als ze onderweg geen ruzie met elkaar krijgen... :mrgreen:

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 11 mei 2004 18:27

Ha, dan neem ik gewoon een bende uit de gaybar en uit de moskee mee, die willen me vast wel ff helpen! Als ze onderweg geen ruzie met elkaar krijgen...

Doe maar niet, dan wordt het helemaal feest. Maar toch waardeer ik de beperkte mate van genialiteit in je opmerking ;)

Ik heb trouwens ooit tegen een bijzonder irritant figuur gezegd, 'al blijf je een half uur schelden, allemaal prima, maar ik ben iig geen homo..' Meneer werd echt helemaal laaiend, hij bleek het echt te zijn ;)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 11 mei 2004 18:28

Benonline schreef:
Cybercurse schreef:Ok, mijn pakket van eisen ;)

Naast de basiskwaliteiten van de vrouw (afwassen, breien, noem maar op) dient het uiteraard over aanvullende kwaliteiten te beschikken!

Kmoet haar aantrekkelijk vinden (en m'n vrienden ook, muhaha). Natuurlijk moet ze slim zijn (anders begrijpt ze me niet ;)), ze moet idd niet alles beter weten, hehe, dat heb ik ook. En absolute een must is dat ze me aanvult. Als ik kijk hoe weinig ik bijv. m'n hele leven voor school heb gedaan (in tegenstelling tot 87 baantjes en stages btw) wil ik niet nog zo'n lapzwans ;)

Verder moet het niet dik zijn, anders sleep ik haar wel naar de sportschool, niet belachelijk aanhankelijk zijn. Owja, en ogen, die moeten het eigenlijk doen!

Als ze dan ook nog sportief is dan is het helemaal geweldig ;)

Niet teveel eisen stellen heh! Het gaat om het binnenste toch??

Je moet Cybercurce dan ook met dikke korrels zout nemen. Cybercurce niet, maar zijn opmerkingen. WEdden dat hij staat te springen om een onderdanig, onintelligent vrouw-wezen zodat hij het gevoel krijgt tenminste nog iemand de baas te kunnen. :D

Ja, Arargon ik heb wel lef op dat gebied. MEt een jongen met rood punkhaar en een blauwe ruitbroek durf ik relaxed mee overstraat, maar niet zo heel erg met een jongen in een fout groene jas en een te korte ribbroek. Daar ben ik dan weer truttig in. 8)
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 11 mei 2004 18:30

Je moet Cybercurce dan ook met dikke korrels zout nemen. Cybercurce niet, maar zijn opmerkingen. WEdden dat hij staat te springen om een onderdanig, onintelligent vrouw-wezen zodat hij het gevoel krijgt tenminste nog iemand de baas te kunnen.

Ach lieverd, als dat zo zou zijn had ik toch allang contact met je opgenomen?

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 11 mei 2004 18:37

Cybercurse schreef:
Je moet Cybercurce dan ook met dikke korrels zout nemen. Cybercurce niet, maar zijn opmerkingen. WEdden dat hij staat te springen om een onderdanig, onintelligent vrouw-wezen zodat hij het gevoel krijgt tenminste nog iemand de baas te kunnen.

Ach lieverd, als dat zo zou zijn had ik toch allang contact met je opgenomen?

Ach schat, dat had dan weinig geholpen want ik bied alleen psychische hulp aan mannen met normale liefdes-problematiek en niet aan machtswellustige kereltjes met een totaal verwoest vrouwen-beeld, dat is toch aL VERLOREN ZAAK.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 11 mei 2004 18:42

Ach schat, dat had dan weinig geholpen want ik bied alleen psychische hulp aan mannen met normale liefdes-problematiek en niet aan machtswellustige kereltjes met een totaal verwoest vrouwen-beeld, dat is toch aL VERLOREN ZAAK.

Mooi gezegd meneer, maar het 'machtswellustige kereltje' gaat nu naar school. Kzal jou en Aragon vanavond in de chat desgewenst wel even van repliek dienen ;)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 11 mei 2004 18:46

Cybercurse schreef:

Mooi gezegd meneer, maar het 'machtswellustige kereltje' gaat nu naar school. Kzal jou en Aragon vanavond in de chat desgewenst wel even van repliek dienen ;)

Helaas, U bent de loser. :mrgreen: *gnigni*

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mei 2004 19:39

meschianza schreef:Ja, Arargon ik heb wel lef op dat gebied. MEt een jongen met rood punkhaar en een blauwe ruitbroek durf ik relaxed mee overstraat, maar niet zo heel erg met een jongen in een fout groene jas en een te korte ribbroek. Daar ben ik dan weer truttig in. 8)

Ja duh, zo kan ik het ook. Met de jongen die je eerst noemde voel je je natuurlijk wel cool, maar nu naast een foute kakker lopen... DAT is pas lef hebben!!

Maarreh, om half 3 vanavond op de chat?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: dafwe

Berichtdoor Evelien » 11 mei 2004 20:02

charlie schreef:
Evelien schreef:Ik ken een jongen, (ja ja) die heeft echt werkelijk wel 15 vriendinnen gehad....

Hij had nog maar net met een ander of hij had alweer een ander slachtoffer. echt zielig ben je dan. En dan zeggen dat je geen verkering heb. :roll:

ow, bedoel je mij.. dat zou je toch niet zeggen... ;)

ik weet niet hoeveel jij dr heb gehad? :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 12 mei 2004 10:22

Naast de basiskwaliteiten van de vrouw (afwassen, breien, noem maar op) dient het uiteraard over aanvullende kwaliteiten te beschikken!

Kmoet haar aantrekkelijk vinden (en m'n vrienden ook, muhaha). Natuurlijk moet ze slim zijn (anders begrijpt ze me niet ;)), ze moet idd niet alles beter weten, hehe, dat heb ik ook. En absolute een must is dat ze me aanvult. Als ik kijk hoe weinig ik bijv. m'n hele leven voor school heb gedaan (in tegenstelling tot 87 baantjes en stages btw) wil ik niet nog zo'n lapzwans ;)

Verder moet het niet dik zijn, anders sleep ik haar wel naar de sportschool, niet belachelijk aanhankelijk zijn. Owja, en ogen, die moeten het eigenlijk doen!

:shock: :roll:
Jij praat over het :shock:
Afknapper eerste klas :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 12 mei 2004 10:24

rosekapje schreef:

:shock: :roll:
Jij praat over het :shock:
Afknapper eerste klas :mrgreen:

Ze zien vrouwen dus als een object... :lol:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 12 mei 2004 11:09

Jij praat over het
Afknapper eerste klas

Is het ooit bij je opgekomen dat zoiets humor kan zijn?

Ze zien vrouwen dus als een object...

Precies! ;)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 12 mei 2004 11:12

Cybercurse schreef:
Jij praat over het
Afknapper eerste klas

Is het ooit bij je opgekomen dat zoiets humor kan zijn?

Ze zien vrouwen dus als een object...

Precies! ;)

Is het ooit bij je opgekomen dat ook mensen van het andere geslacht een grapje kunnen maken?

oh ja, humor vind ik ook belangrijk, maar dan moet het wel goede humor zijn.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 12 mei 2004 11:13

Is het ooit bij je opgekomen dat ook mensen van het andere geslacht een grapje kunnen maken?

oh ja, humor vind ik ook belangrijk, maar dan moet het wel goede humor zijn.

Dat valt me weer van je mee ;)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 13 mei 2004 09:34

Over het algemeen schijnen vrouwen wel mee te vallen :mrgreen:

Oh, ja, kuiltje in de wang vind ik ook mooi :) (lijkt zo lief :mrgreen: )

Terug naar “Archief”