Aantrekkelijk vind ik.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mei 2004 14:11

Het Weermannetje schreef:Precies, die vraag was idd onvermijdelijk. Dus het antwoord mag je zelf ook invullen, want een ieder heeft daarin weer zijn eigen maten. Maar goed, je hebt ook nog zoiets als de etiquette...

Daarom vraag ik het ook: omdat iedereen z'n eigen maten heeft ben ik benieuwd naar die van jou. Daar is dit topic ook voor bedoeld...

Het Weermannetje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Het Weermannetje » 11 mei 2004 14:12

Oke, ehhh, hoe moet ik dat aangeven....... Nou, dus manieren volgens de etiquette, en kleding die daarbij past.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mei 2004 14:15

Welke etiquette?

Want er is niet 1 kledingstijl voor etiquette. Etiquette schrijft alleen voor wanneer je in gala/avondkleding moet, wanneer smoking, wanneer open schoenen en wanneer niet, enz. enz. En in welke volgorde de gerechten opgediend worden en hoe je die eet enzow..

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 11 mei 2004 15:45

Cybercurse schreef:
Ik wacht liever op de ware, zonder een hele harem aan meisjes te hebben versleten. 't Is geen speelgoed....

Je bedoelt dat het je maar niet lukt om een vriendin te krijgen?? ;)

Komop, als je wat krijgt hoop je toch vaak wel dat het blijvend is? (verkering is om elkaar te leren kennen, 't lijkt me stug dat jij wel even direct weet of iemand de ware is..)

Als je wat krijgt hoop je inderdaad dat het blijvend is, maar ik laat me niet zomaar het hoofd op hol brengen door een meisje wat er leuk uitziet. Doe je dat wel, dan ga je zo vaak op je gezicht, en dat doet pijn... :cry:
Ik bedoel dus dat je eens iemand tegenkomt waarvan je denkt: Tsjakka! Dat kan na verloop van tijd zijn, maar ook in een keer. En niet achter elk meisje aanhobbelen omdat je hormonen op hol slaan... :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 11 mei 2004 15:47

dat vind ik nou eens een verstandige uitspraak race406!
Psalm 25:2 (ber.)

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 11 mei 2004 15:50

Evelien schreef:Ik ken een jongen, (ja ja) die heeft echt werkelijk wel 15 vriendinnen gehad....

Hij had nog maar net met een ander of hij had alweer een ander slachtoffer. echt zielig ben je dan. En dan zeggen dat je geen verkering heb. :roll:

Sommigen hebben last van op hol geslagen hormonen, en dan moet en zal er een vriendinnetje of vriendje komen, ook al weet je van te voren eigenlijk al dat het op den duur niet echt wat wordt. Ik ken ze ook, hoor, die al zoveel vriendinnen gehad hebben dat we de tel kwijt zijn geraakt.
Dat noem ik dus niet normaal. Eerder aso, maar dat zal wel aan mij liggen.... :|
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 11 mei 2004 15:52

saartje schreef:dat vind ik nou eens een verstandige uitspraak race406!

Dank, dank, oneindige dank zij uw deel...... :mrgreen: :mrgreen:

Maar zo is het in mijn ogen wel!

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 11 mei 2004 15:58

ja, helemaal gelijk. Helemaal wanhopig opzoek naar een vriend(in) en dan gelijk de eerste de beste nemen die je leuk lijkt.
Niet dat ik zelf een haartje beter ben hor, maar daar hou ik absoluut niet van!! blijf nog liever altijd vrijgezel :!:
Psalm 25:2 (ber.)

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 11 mei 2004 16:36

saartje schreef:ja, helemaal gelijk. Helemaal wanhopig opzoek naar een vriend(in) en dan gelijk de eerste de beste nemen die je leuk lijkt.
Niet dat ik zelf een haartje beter ben hor, maar daar hou ik absoluut niet van!! blijf nog liever altijd vrijgezel :!:

Daar ben ik het weer mee eens! :D

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 11 mei 2004 17:35

Aragorn schreef:
bloempie19 schreef:
Daphne schreef:Ogen vind ik belangrijkst en oow ja.. ik kijk ook altijd naar de handen... 8) :lol:

Waaah!!! Naar de handen! :lol:

Ik kijk er ook naar hoor... Ik vind het best belangrijk dat een meisje verzorgde handen heeft, geen korte nagels, ook niet te lang, en al helemaal niet sommige kort en sommige lang... :roll: :shock:

Geen gitaarspelend meisje voor Arargon duzzzzz 8)

Ik weet niet wat ik aantrekkelijk vind, het is moeilijk uitleggen. Soms is het een lach, andere keer weer een manier van bewegen.

Maar misschien: op diepzinnige jongens, niet zozeer mysterieus, maar gewoon, die echt nadenken. Maar ook weer niet altijd alles beter weten (dat doe ik al :mrgreen: ) Dat zie je echt aan iemands hoofd, vind ik.

Kleding maakt me weinig uit, als ik er maar naast mee over straat durf. Hoewel ik jongens die zich wat gekker kleden, wel leuk vind om naar te kijken. Maar waar ik echt heel graag naar kijk zijn pretogen en dromerige ogen.
En ik vind humor ook wel aantrekkelijk, echt humor waar ik hard en veel om kan lachen.

Waar ik op afknap zijn jongens die zichzelf zichtbaar knap en cool vinden.
WEGDAARMEE!
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 11 mei 2004 17:56

Race406 schreef:
Cybercurse schreef:
Ik wacht liever op de ware, zonder een hele harem aan meisjes te hebben versleten. 't Is geen speelgoed....

Je bedoelt dat het je maar niet lukt om een vriendin te krijgen?? ;)

Komop, als je wat krijgt hoop je toch vaak wel dat het blijvend is? (verkering is om elkaar te leren kennen, 't lijkt me stug dat jij wel even direct weet of iemand de ware is..)

Als je wat krijgt hoop je inderdaad dat het blijvend is, maar ik laat me niet zomaar het hoofd op hol brengen door een meisje wat er leuk uitziet. Doe je dat wel, dan ga je zo vaak op je gezicht, en dat doet pijn... :cry:
Ik bedoel dus dat je eens iemand tegenkomt waarvan je denkt: Tsjakka! Dat kan na verloop van tijd zijn, maar ook in een keer. En niet achter elk meisje aanhobbelen omdat je hormonen op hol slaan... :mrgreen:

Mwah, volgens mij kun je beter af en toe een blauwtje lopen dan altijd een groentje blijven ;)

En wat is het hoofd op hol brengen? Ik denk dat je dat zelf in de hand hebt. Stel je krijgt wat, of je wordt verliefd, dan is het handig om in het begin goed rekening te houden met de kans dat het misgaat, dan is de teleurstelling ook minder groot.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 11 mei 2004 18:07

Ok, mijn pakket van eisen ;)

Naast de basiskwaliteiten van de vrouw (afwassen, breien, noem maar op) dient het uiteraard over aanvullende kwaliteiten te beschikken!

Kmoet haar aantrekkelijk vinden (en m'n vrienden ook, muhaha). Natuurlijk moet ze slim zijn (anders begrijpt ze me niet ;)), ze moet idd niet alles beter weten, hehe, dat heb ik ook. En absolute een must is dat ze me aanvult. Als ik kijk hoe weinig ik bijv. m'n hele leven voor school heb gedaan (in tegenstelling tot 87 baantjes en stages btw) wil ik niet nog zo'n lapzwans ;)

Verder moet het niet dik zijn, anders sleep ik haar wel naar de sportschool, niet belachelijk aanhankelijk zijn. Owja, en ogen, die moeten het eigenlijk doen!

Als ze dan ook nog sportief is dan is het helemaal geweldig ;)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mei 2004 18:18

meschianza schreef:
Aragorn schreef:
bloempie19 schreef:
Daphne schreef:Ogen vind ik belangrijkst en oow ja.. ik kijk ook altijd naar de handen... 8) :lol:

Waaah!!! Naar de handen! :lol:

Ik kijk er ook naar hoor... Ik vind het best belangrijk dat een meisje verzorgde handen heeft, geen korte nagels, ook niet te lang, en al helemaal niet sommige kort en sommige lang... :roll: :shock:

Geen gitaarspelend meisje voor Arargon duzzzzz 8)

Nee, gitaarspelen doe ik zelf wel. Liever eentje die drumt, dan kunnen we een tweede White Stripes formeren... 8)

Waar ik op afknap zijn jongens die zichzelf zichtbaar knap en cool vinden.
WEGDAARMEE!

*Aragorn gaat al...*

Kleding maakt me weinig uit, als ik er maar naast mee over straat durf.

Heb jij veel lef op dat gebied? :wink:

En af en toe vind ik die Cybercurse toch zo'n *censuur* he.... :mrgreen:

Benonline
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Benonline » 11 mei 2004 18:18

Cybercurse schreef:Ok, mijn pakket van eisen ;)

Naast de basiskwaliteiten van de vrouw (afwassen, breien, noem maar op) dient het uiteraard over aanvullende kwaliteiten te beschikken!

Kmoet haar aantrekkelijk vinden (en m'n vrienden ook, muhaha). Natuurlijk moet ze slim zijn (anders begrijpt ze me niet ;)), ze moet idd niet alles beter weten, hehe, dat heb ik ook. En absolute een must is dat ze me aanvult. Als ik kijk hoe weinig ik bijv. m'n hele leven voor school heb gedaan (in tegenstelling tot 87 baantjes en stages btw) wil ik niet nog zo'n lapzwans ;)

Verder moet het niet dik zijn, anders sleep ik haar wel naar de sportschool, niet belachelijk aanhankelijk zijn. Owja, en ogen, die moeten het eigenlijk doen!

Als ze dan ook nog sportief is dan is het helemaal geweldig ;)

Niet teveel eisen stellen heh! Het gaat om het binnenste toch??
Ik leef want ik drink

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 11 mei 2004 18:20

En af en toe vind ik die Cybercurse toch zo'n *censuur* he....

Ik denk dat ik toch maar naar de meeting kom om je te schoppen ;)

Terug naar “Archief”