Moderator: Moderafo's
Yael schreef:kurtyo schreef:Vraag me steeds meer af wat het nut is van bidden.
Heeft heel veel nut, zonder gebed zou ik niet kunnen leven. Het is de persoonlijke omgang met God, waarin je alles met Hem deelt. Wat ik voor geen goud zou willen missen.
kurtyo schreef:Yael schreef:kurtyo schreef:Vraag me steeds meer af wat het nut is van bidden.
Heeft heel veel nut, zonder gebed zou ik niet kunnen leven. Het is de persoonlijke omgang met God, waarin je alles met Hem deelt. Wat ik voor geen goud zou willen missen.
Ik dacht hetzelfde. Maar het is niet allemaal goud wat er blinkt.
John B schreef:Voor allen die een strijd voeren tegen hun gevoelens. Dat ze genade en licht mogen ontvangen en de strijd niet alleen zullen hoeven te strijden.
En voor diegenen die de strijd niet strijden dat ze nog ondekt mogen worden wie ze zijn en genade mogen ontvangen.
Bij Hem is hulp alleen voor een zondaar die niet meer weet hoe het moet.
Na aanleiding van:
http://www.refohomo.8k.com en
topic homofilie
N.B. Wie heeft hier wel eens het boekje 'Gebedsgestalten' gelezen? Weet zo gauw de schrijver niet.
John B schreef:Voor allen die een strijd voeren tegen hun gevoelens. Dat ze genade en licht mogen ontvangen en de strijd niet alleen zullen hoeven te strijden.
En voor diegenen die de strijd niet strijden dat ze nog ondekt mogen worden wie ze zijn en genade mogen ontvangen.
Bij Hem is hulp alleen voor een zondaar die niet meer weet hoe het moet.
Na aanleiding van:
http://www.refohomo.8k.com en
topic homofilie
N.B. Wie heeft hier wel eens het boekje 'Gebedsgestalten' gelezen? Weet zo gauw de schrijver niet.
charlie schreef:kurtyo schreef:Yael schreef:kurtyo schreef:Vraag me steeds meer af wat het nut is van bidden.
Ik dacht hetzelfde. Maar het is niet allemaal goud wat er blinkt.
hoe bedoel je ,kurt?
kurtyo schreef:Ik dacht dat bidden hielp, deed het ook vaak. Nog steeds bid ik, maar ik ben er niet meer van overtuigd dat het helpt. Ik heb het idee dat ik tegen een enorme duistere/donkere muur aan het praten ben. En dat die muur denkt: 'haha, idioot, denk je nu echt dat een muur antwoord?'
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten