SDG schreef:Nee hoor, in principe wordt bij rouwdiensten zelfs niet gezongen. Een enkele keer, als men heel zeker weet dat de overledene een beter lot bereid was,
SDG
wat bedoel je daarmee?? sorry maar ik snap het niet
Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:SDG schreef:Nee hoor, in principe wordt bij rouwdiensten zelfs niet gezongen. Een enkele keer, als men heel zeker weet dat de overledene een beter lot bereid was,
SDG
wat bedoel je daarmee?? sorry maar ik snap het niet
SDG schreef:Aragorn schreef:Ik neem aan dat men wel zo fatsoenlijk is om de wens van de overledene te laten prevaleren boven eigen traditionele opvattingen over muziek op begrafenissen...
Nee hoor, in principe wordt bij rouwdiensten zelfs niet gezongen. Een enkele keer, als men heel zeker weet dat de overledene een beter lot bereid was, zingt men bijvoorbeeld Psalm 89 vers 7 of 8, maar dat is echt een uitzondering. Tijdens de meeste rouwdiensten wordt alleen gesproken.
En dan een cd draaien met de muziek die de overledene zo na aan 't hart lag? Weinig kans...
SDG
SDG schreef:Vin schreef:Over watvoor rouwdiensten heb je het dan? Die van een bepaalde groep van de bevolking neem ik aan? Ik heb hier nog nooit van gehoord en nog nooit meegemaakt.
Rouwdiensten slechts bij hoge uitzondering gezongen wordt? Gewoon, Ger Gem.
SDG
Klaas schreef:Noem dat maar gewoon...
Klaas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten