je uitzet

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: je uitzet

Berichtdoor rosekapje » 02 mei 2004 13:28

Charity schreef:ff voor alle meiden, jongens mogen ook wel hoor :wink: Maar volgens mij doen die er niet aan.

Sparen jullie uitzet?
Wat heb je al?
Wat heb je allemaal nodig?
enz.

Ik heb zelf al tupperware maar verder nie zo veel dusse kom op, help me uit de brand wat ik nog moet kopen

Ja, ik spaar voor mijn uitzet... Eerst vond ik het verschrikkelijk... Dat doe je toch niet? Ouderwets gedoe, maar op een gegeven moment leek het me wel handig, waarom dat allemaal pas kopen als je op jezelf gaat, dan kan je je geld wel beter gebruiken (ja zul je zeggen, dan zet je dat geld toch opzij... nou, dat werkt bij mij niet zo... :roll: )

Wat ik al heb??? (hele zolder vol.. (van mijn ouders dan :mrgreen: ) :wink:
Ik ga het niet allemaal hier neer zetten hoor.... (kheb wel een schrift bijgehouden met wat ik allemaal heb en de prijzen ervan :? en das gewoon teveel werk om over te typen :P . Ik heb dan ook bijna alles.

Wat je allemaal moet hebben? Ik zou zeggen ga eens met je moeder (of met een vriendin of zus) om de tafel zitten en neus eens in haar kasten. Kijk wat ze allemaal heeft en vraag wat ze daadwerkelijk allemaal gebruikt (ja daar zit verschil tussen)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 mei 2004 13:38

Ikke21 schreef:citruspers

waar gebruik je dat voor? om citroenen uit te persen?!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 mei 2004 13:39

Lalage schreef:

sinaasappels :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 mei 2004 13:46

rosekapje schreef:
Lalage schreef:

sinaasappels :mrgreen:

owja
nouja ik kan ook wel zonder zo'n ding leven hoor...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 mei 2004 16:22

ik heb dus veel voor de uitzet... loop ik tegen een jongen aan die al een eigen huis en zo heeft.. nu hebben we dus veel dubbel... :|

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 mei 2004 23:04

trijntjejohanna schreef:ik heb dus veel voor de uitzet... loop ik tegen een jongen aan die al een eigen huis en zo heeft.. nu hebben we dus veel dubbel... :|

Haha, ziedaar de onzin van uitzet weer eens aangetoond... :D

Maar... ook Aragorn heeft uizet! (bieropener, verschillende mokken en een cdspeler) :mrgreen:

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 03 mei 2004 07:20

Lalage schreef:

Voor sinasappelsap ja :lol: !!!

joepie

Berichtdoor joepie » 03 mei 2004 07:42

Ikke21 schreef:
Lalage schreef:

Voor sinasappelsap ja :lol: !!!

En voor citroenen! Ik pers er tenminste elke dag 6 citroenen op uit. Doe dat door mijn water wat ik dus drink.

En sparen voor je uitzet? Onzin. Ga gewoon sparen op de spaarrekening.
Neemt niet zoveel ruimte in beslag en dan kun je tenminste samen met je man de dingen kopen die je samen leuk vind. Als je net als wij een huis zonder zolder hebt is er niet veel ruimte om een uitzet op te slaan.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 03 mei 2004 12:07

Jemich, als ik nu glazen koop omdat ik over 3 jaar trouw, vind ik die echt niet leuk meer horrrr.
Heel de familie was in de war omdat mijn zus de verjaardag voor ze trouwt, leuke idngetjes voor zichzelf vroeg ipv handoeken en soepkommen. Haha!
Maargoed, als je weinig geld hebt, en na je studie ook weinig kans op een goede baan, kan ik me het wel voorstellen dat je vroeg begint met spullen verzamelen.

Waha Arargon! Coole uitzet, leuk beginnetje.

Ik heb een bugsbunny mok en een watertap en 3 opwindkuikentjes van de xenos en fotolijstjes en een lamp en een bed voor 1 persoon en heeeeeeel veel boeken en twee gitaren, afro-trommels en een mondharmonica en een mobiel en een cd speler en 3 konijnen en wat schildermaterialen, pastelkrijt en potloden en een groen bijzettafeltje met planeten erop geschilderd en een poster van Toulouse Lautrec (afficheschilder) en een spiegel en een goudkleurige opoefiets en verscheidene onidentificeerbare prummelspulletjes en een digitale camera en een zwart krukje en een bank met foute bloemenprint doch best hip mits je het tegen de juiste kleur achtergrond zet bijvoorbeeld groen.

Ik ben er klaar voor!!!! :mrgreen: :lol: :lol:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 mei 2004 13:22

meschianza schreef:Jemich, als ik nu glazen koop omdat ik over 3 jaar trouw, vind ik die echt niet leuk meer horrrr.
Heel de familie was in de war omdat mijn zus de verjaardag voor ze trouwt, leuke idngetjes voor zichzelf vroeg ipv handoeken en soepkommen. Haha!

Haha, ja geweldig is dat! De familie van m'n ex had dat al de afgelopen verjaardag, terwijl we zeker nog geen trouwplannen hadden.. :oops: (gelukkig dacht zij er net zo over als ik)
En ik heb al 3 keer uitgelegd dat ze best gereedschap mochten geven, maar het misschien een beetje een lullig is als ik geen idee heb wat ik met zulke cadeau's aanmoet en ik liever investeer in m'n cdcollectie als het toch uitzet moet zijn... :mrgreen:

Maarreh, ik heb zelfs nog wel meer (kwam ik achter toen ik meschianza's lijst zag :mrgreen: ):
Gitaar, zwarte opoefiets, nog een ondefinieerbare fiets die ik echter al maanden niet meer gebruik omdat ik geen zin heb om hem te repareren, 3 tulpglazen, 2 bierpullen, poster van James Dean, een gezond groeiende cdcollectie, redelijk wat boeken, laptop, telefoon, groot plofkussen en 3 knuffels..

(Trouwens, poster van Toulouse Lautrec is cool!)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 04 mei 2004 16:46

Ow! Ik vergat mijn prachtige, aardewerken ovenschaal uit het kerstpakket van twee jaar terug.

Goed.
Nu nog een kerel :mrgreen:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 mei 2004 16:49

Och, Kijk de zegeltjesacties eens na bij de verschillende supermarkten :mrgreen:
Binnenkort vast wel 1 waar je kan sparen voor een (oven??) heerlijke kerel of zoiets :mrgreen: :wink:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 04 mei 2004 16:51

rosekapje schreef:Och, Kijk de zegeltjesacties eens na bij de verschillende supermarkten :mrgreen:
Binnenkort vast wel 1 waar je kan sparen voor een (oven??) heerlijke kerel of zoiets :mrgreen: :wink:

Mjuha, als het maar geen zergelactie is waar je uiteindelijk nog geld moet bijleggen :? :mrgreen:

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 04 mei 2004 17:44

Uitzet, waarom krijg ik daar zo'n nare burgerlijke smaak van in m'n mond? ;)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 mei 2004 21:31

meschianza schreef:Ow! Ik vergat mijn prachtige, aardewerken ovenschaal uit het kerstpakket van twee jaar terug.

Goed.
Nu nog een kerel :mrgreen:

Och ja, de kerstpakketten.. ook vergeten. Stom zeg, ik heb steeds meer.. :mrgreen:

Een notenkraker en 2 cultureel en ethisch verantwoorde (fairtrade) koffiekopjes met schotel en van die bakjes waar spleetogen rijst uit plegen te eten, maar waarvan ik zelf niet goed weet wat ik ermee aanmoet.

Hm, ik krijg het vermoeden dat dit een soort kijk-eens-hoeveel-uitzet-ik-heb-nu-wil-je-vast-wel-met-me-trouwen-topic aan het worden is... :mrgreen:

Terug naar “Archief”