waarom niet geaccepteert ,dat mannen rokken en jurken dragen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Laugh
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Laugh » 29 apr 2004 14:09

ik wilde eigenlijk niet reageren op deze discussie omdat ie mij heel erg tegen staat...

Maar toch even dit: Kurt, ik sta achter je!!
:wink:
One day I will wipe away every tear from your eyes and will take away every pain you have suffered on this earth.(....)
My question is: Would you be My child?
I am waiting for you...

joepie

Berichtdoor joepie » 29 apr 2004 14:16

Zag gisteren nog drie mannen in lange jurken lopen!

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 29 apr 2004 15:40

Laugh, ik ben zelf de grootste fan van mezelf, maar jij mag ook fan zijn :p

verder: ik reageer niet meer. Maar over mijn foto's: ik vond ze niet nichterig...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 29 apr 2004 15:52

Waarom niet geaccepteerd? Is dat zo? Ik denk in bepaalde (sub) culturen dat het niet geaccepteerd is.
Wat ik trouwens ook onzin vind is dat er weleens beweerd wordt dat mannen die een rok dragen homofiel zijn. Das dus onzin.

Ik vind het jammer dat er zoveel hierover gediscussieerd wordt. Er wordt constant maar gepraat over elkaar accepteren en dat we niet moeten zeuren over vrouwen al dan wel of niet in rok, of met een hoed op...

Gewoon elkaar lekker in de waarde laten en niet alleen maar over acceptatie praten als het over onszelf gaat.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 29 apr 2004 15:58

Kijk, dat zijn woorden die mij uit het hart gegrepen zijn. Ik draag zelf nooit een rok (wel eens een misdienaarskleed), maar ik zal er niemand op aankijken als hij dat wel zou doen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Rapidootje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Rapidootje » 29 apr 2004 21:45

MM, jammer dat je niet wat respectvoller bent t.o.v. Kurtyo en Joepie. Volgens mij is het al vaker tegen je gezegd, maar is het nou echt nodig om bezig te blíjven met Kurtyo belachelijk maken?

Jammer. Je hebt ook posts waaruit levenservaring spreekt, en dan is het jammer als je op deze manier een ander niet in zijn waarde laat en pijn doet. Misschien wil je er eens over nadenken.

Liefdevolle groet,
Rappie
God is able
to do so much more
then we can ever
pray or realize
(Ef. 3:20)

Vin

Berichtdoor Vin » 30 apr 2004 22:56

Ik kom ff mijn stem uitbrengen op Kurtyo.

En degenen die een standje verdienen weten dat vast wel zonder dat ik ze noem.

En levenservaring is relatief.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 apr 2004 22:58

joepie schreef:Zag gisteren nog drie mannen in lange jurken lopen!

Ik 1tje, de plaatselijke Imam... :wink:

joepie

Berichtdoor joepie » 01 mei 2004 08:25

Aragorn schreef:
joepie schreef:Zag gisteren nog drie mannen in lange jurken lopen!

Ik 1tje, de plaatselijke Imam... :wink:

Volgens mij woon ik in een stad waar veel mannen in jurken/rokken lopen want op koninginne dag zag ik er al weer meerdere. En zeker geen travestieten, die zie ik hier ook regelmatig hoor maar inderdaad mannen die in zo'n kaftan lopen.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 02 mei 2004 12:02

rokken bij mannen hebben ook niets te maken met homo's of travestieten.. etc.

joepie

Berichtdoor joepie » 02 mei 2004 15:53

kurtyo schreef:rokken bij mannen hebben ook niets te maken met homo's of travestieten.. etc.

Nee dat weet ik toch :wink: Want travestieten lopen in vrouwenkleren, en homo's dragen volgens mij nooit vrouwenkleding en rokken voor mannen zijn specefiek rokken voor mannen. :wink:

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 03 mei 2004 14:21

Rapidootje schreef:MM, jammer dat je niet wat respectvoller bent t.o.v. Kurtyo en Joepie. Volgens mij is het al vaker tegen je gezegd, maar is het nou echt nodig om bezig te blíjven met Kurtyo belachelijk maken?

Jammer. Je hebt ook posts waaruit levenservaring spreekt, en dan is het jammer als je op deze manier een ander niet in zijn waarde laat en pijn doet. Misschien wil je er eens over nadenken.

Liefdevolle groet,
Rappie

Hoi, ik wil Kurtyo helemaal niet belachelijk maken en ik heb helemaal geen hekel aan hem.
Het enige is dat ik rokken voor mannen niet leuk vind, dat geeft toch niks, en dat is toch niet respectloos?
Ik heb heus wel respect voor Kurtyo en hij weet ook dat ik hem knap vind.
Dus ik begrijp niet waar jij je boos om maakt. En wat heeft Joepie met Kurt te maken?
Natuurlijk heb ik wel heel lang over hem nagedacht en vind ik het niet leuk dat hij dingen zich persoonlijk aantrekt die niet persoonlijk bedoeld zijn, dat vind ik ook rot, net zo goed. Ik heb niks tegen hem, nooit gehad, maar hij denkt dat misschien, maar integendeel, ik vond hem juist altijd leuk.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 03 mei 2004 17:51

Mariamagdalena schreef:Hoi, ik wil Kurtyo helemaal niet belachelijk maken en ik heb helemaal geen hekel aan hem.
Het enige is dat ik rokken voor mannen niet leuk vind, dat geeft toch niks, en dat is toch niet respectloos?
Ik heb heus wel respect voor Kurtyo en hij weet ook dat ik hem knap vind.
Dus ik begrijp niet waar jij je boos om maakt. En wat heeft Joepie met Kurt te maken?
Natuurlijk heb ik wel heel lang over hem nagedacht en vind ik het niet leuk dat hij dingen zich persoonlijk aantrekt die niet persoonlijk bedoeld zijn, dat vind ik ook rot, net zo goed. Ik heb niks tegen hem, nooit gehad, maar hij denkt dat misschien, maar integendeel, ik vond hem juist altijd leuk.

Ik geloof zelf ook niet dat je een hekel aan me hebt. Ook niet dat je me bewust belachelijk wilt maken. Je hoeft rokken bij mannen niet mooi te vinden. Maar enkele van je postings waren buitengewoon respectloos en denigrerend. Daar wond ik me dan ook behoorlijk over op. Die opmerkingen waren ook behoorlijk kwetsend, niet alleen voor mij. Rapidootje is boos vanwege die opmerkingen denk ik.
Je kunt het er wel op schuiven dat ik de dingen te persoonlijk zie. Dat ik me teveel aantrek van dingen die je zegt. Maar je zegt ze wel Mariamagdalena, en dat is al te veel. De dingen die je zegt hoeven niet persoonlijk te zijn om te kwetsen en pijn te doen. Vooral ook de manier waarop je ze zegt.

Voor alle duidelijkheid: ik heb ook geen hekel aan jou, maar wel aan je manier van formuleren soms.

mvg.
Coert

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 04 mei 2004 14:05

Lieve Kurtyo,
Het is absoluut niet mijn bedoeling om jou te kwetsen of pijn te doen. Als ik dat toch heb gedaan, sorry daarvoor, het is echt niet de bedoeling.
Love,
Mariamagdalena

Rapidootje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Rapidootje » 04 mei 2004 15:19

Als je dat zo graag wilt doen, Kurtyo, doe het dan gewoon thuis in je slaapkamertje, en wees maar blij dat jou ouders er wel trots op zijn dat je verkleed als vrouw gaat. Persoonlijk denk ik dat je met zulke behoeftes, om je zo aan iedereen te laten zien, toch beter in therapie kunt gaan.
Sorry, ik wil je niet kwetsen, maar hoe jij mij gelijk aanvalt omdat ik dat geen leuk gezicht vind dat is van jou uit ook niet leuk tegen mij. Ga op de Rozengracht in Amsterdam lopen, daar val je niet op.

MM, jij maakt mij niet wijs dat dit niet persoonlijk bedoeld is. En ik ben niet bóos, ik vind het gewoon jammer. Maar als jullie het saampjes weer goed gemaakt hebben, vind ik het allemaal wel best :D :wink:
God is able

to do so much more

then we can ever

pray or realize

(Ef. 3:20)

Terug naar “Archief”