Sex voor het huwelijk?? Mag dat??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 29 apr 2004 10:19

Whaha, ik ben het met joepie eens! wie had dat kunnen denken...? 8)

Ook met Ikke21 trouwens. Gewoon relaxed, waarom zou je gelijk top moeten presteren? Wat is presteren trouwens op dat gebied? Het fijne is toch het bij elkaar zijn en niet het hebben van kwalitatief hoogwaardige sex. Dat komt vanzelf wel, en als het niet lukt, boeie! Is juist grappig..

Oja, en ook met Gandalf benk het eens, maja, jullie zeggen ook allemaal hetzelfde.. :P

joepie

Berichtdoor joepie » 29 apr 2004 12:26

Aragorn schreef:Whaha, ik ben het met joepie eens! wie had dat kunnen denken...? 8)
Ook met Ikke21 trouwens. Gewoon relaxed, waarom zou je gelijk top moeten presteren? Wat is presteren trouwens op dat gebied? Het fijne is toch het bij elkaar zijn en niet het hebben van kwalitatief hoogwaardige sex. Dat komt vanzelf wel, en als het niet lukt, boeie! Is juist grappig..

Oja, en ook met Gandalf benk het eens, maja, jullie zeggen ook allemaal hetzelfde.. :P

Nou inderdaad!!! :P :mrgreen: Ligt dat nu aan mij of aan jou? :wink:
Val ik dus mee of jij of beide :roll: :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 29 apr 2004 12:28

Dat ligt aan jou natuurlijk, jij hebt eindelijk eens een normaal aanvaardbaar standpunt!! :mrgreen: :mrgreen: :lol:

joepie

Berichtdoor joepie » 29 apr 2004 12:32

Aragorn schreef:Dat ligt aan jou natuurlijk, jij hebt eindelijk eens een normaal aanvaardbaar standpunt!! :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Of jij komt er eindelijk achter dat mijn standpunten nog zo gek niet zijn! :wink: :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 29 apr 2004 13:30

Neenee, wat de rest betreft blijf ik het gewoon zwaar oneens hoor! :lol:

En dit standpunt had ik al wel een poosje.. 8)

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 29 apr 2004 13:34

evelientje schreef:eh... ik heb het er wel een btje vaag neer gezet eigluk zie ik nu maar wat ik pcies bedoel is dat je met HET wel ff moet w88 maar maar met strelen enzo wel mag doen voor het huwelijk

tot hoe ver ga je dan? tot elkaar bevredigen vindt ik niet kunnen dan vraag ik me af waar is het huwelijk dan een bescherming voor?
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 29 apr 2004 14:06

janneman83 schreef:
evelientje schreef:eh... ik heb het er wel een btje vaag neer gezet eigluk zie ik nu maar wat ik pcies bedoel is dat je met HET wel ff moet w88 maar maar met strelen enzo wel mag doen voor het huwelijk

tot hoe ver ga je dan? tot elkaar bevredigen vindt ik niet kunnen dan vraag ik me af waar is het huwelijk dan een bescherming voor?

Sommige dingen mogen echt wel, zoals o.a. elkaar strelen. Je bent een mens van vlees en bloed met verlangens en dus geen robot die met zijn handje overal vanaf kan blijven!! Met bepaalde dingen heb ik echt geen moeite!!

joepie

Berichtdoor joepie » 29 apr 2004 14:10

kreeg net een nieuwsbrief van ronduit, daar gaat het ook over dit onderwerp. Misschien wel leuk om het erbij te lezen.
www.ronduit.nl

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 29 apr 2004 15:22

Ikke21 schreef:
janneman83 schreef:

Sommige dingen mogen echt wel, zoals o.a. elkaar strelen. Je bent een mens van vlees en bloed met verlangens en dus geen robot die met zijn handje overal vanaf kan blijven!! Met bepaalde dingen heb ik echt geen moeite!!

daar ben ik met je eens je zo ie zo niet voor niet verkering of verlooft kussen en strelen moet ook kunneen anders kan je net zo goed goeie vrienden blijven. maarja waar ligt de grens.. maar daar is al een topic over geweest
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 apr 2004 15:43

sex voor het huwelijk mag niet.. dat staat er in de bijbel en daar wil ik me ook graag aan houden.. al merk ik wel dat het soms wel moeilijk is om niet te ver te gaan!!!

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 29 apr 2004 15:45

Mij gaat het niet om top presteren of om het waardeloze argument van Petrus dat je ervaring moet hebben omdat het anders zo tegen valt. het gaat mij erom dat ik het absoluut niet met velen van u eens ben dat seks iets is voor alleen binnen het huwelijk!

joepie

Berichtdoor joepie » 29 apr 2004 15:51

kurtyo schreef:Mij gaat het niet om top presteren of om het waardeloze argument van Petrus dat je ervaring moet hebben omdat het anders zo tegen valt. het gaat mij erom dat ik het absoluut niet met velen van u eens ben dat seks iets is voor alleen binnen het huwelijk!

Misschien moet ik wel terug lezen om je argumenten daarvoor te lezen, maar kun je deze mening misschien nog eens beargumenteren.
Misschien kun jij dan eens het gedeelte lezen op www.ronduit.nl wat hierover gaat.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 29 apr 2004 18:24

Ikke21 schreef:
janneman83 schreef:

Sommige dingen mogen echt wel, zoals o.a. elkaar strelen. Je bent een mens van vlees en bloed met verlangens en dus geen robot die met zijn handje overal vanaf kan blijven!!

Met deze redenering kun je ook zeggen dat sex voor het huwelijk mag. (Niet dat ik nu wil zeggen dat dat niet mag, maar volgens mij vond Ikke21 dat wel)

zussie
Mineur
Mineur

Berichtdoor zussie » 29 apr 2004 18:47

Markie schreef:En op borsthaar liggen.
Kan ook net nog :lol:
net aan hoor....stel je voor dat je allergisch ben voor haar en hard moet niezen :lol: :roll: :lol: :lol: :roll:
Ieder heeft recht op zijn mening. Respect is belangrijk

zussie
Mineur
Mineur

Berichtdoor zussie » 29 apr 2004 18:50

Aragorn schreef:Neenee, wat de rest betreft blijf ik het gewoon zwaar oneens hoor! :lol:

En dit standpunt had ik al wel een poosje.. 8)

uhm joepie en aragorn....merken jullie niet dat jullie alweer in elkaars haren zitten hahahahah....jullie waren het zo eens...maar dan zoeken jullie weer wat om het niet eens te zijn :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:
Ieder heeft recht op zijn mening. Respect is belangrijk

Terug naar “Archief”