Moderator: Moderafo's
charlie schreef:[Eej relaxe.. prachtig he, lekker met bijbelteksten gooien..
maar is goed joh, als je maar geen grote indoet, hoor je mij niet...en je jurk onder je knienen, en geen blote polsen..
Mariamagdalena schreef:Waarom n iet geaccepteerd dat mannen nagellak en makeup op doen? Mooie felbauwe oogschaduw, of groen of paars, en mooie felrode lippenstift? Liefst in de kleurtjes van zijn rokje![]()
Ook lachen: ligt je man snachts naast je met krulspelden op zijn hoofd, geemancipeerd zou ik zeggen!![]()
![]()
(geintje, net zo dom als een jurk)
Ichtus schreef:Mariamagdalena schreef:Het zal je kind maar wezen.............
En als je als niet-kerkelijke dan een refo-meisje tegenkomt, op een zomerse dag, met een hoog gesloten bloesje en een lange zwarte rok, dan denk je toch ook: Dat zal je kind maar wezen?
Rapidootje schreef:ff zonder gein: vanmorgen liep ik in Utrecht, en toen liep er echt een jongen met een strakke lange zwarte rok voor me![]()
. Hij had kisten eronder, twas echt geen gezicht. Het was een gothic, die zie je veel in Utrecht, maar ik had nog nooit een mannelijke met een rok aan gezien.
Maar veroordeel geen vrouw op dragen van broek, wanneer dat gewoon een nette, mooie broek is!
Een vent met een rok... schaam je je niet de ogen uit je kop..?
Daarvoor heb ik die tekst al aangehaald dat mannen geen vrouwenkleding en vrouwen geen mannenkleding mogen dragen.
Jezus heeft toch zelf de ceremoniën uit het Oude Testament terzijde geschoven en vervangen door het grootste gebod: "God liefhebben boven alles en je naaste als jezelf?"
Eén uitzondering: Paul de Leeuw wil ik normaliter al niet zien en al helemaal niet in vrouwenkleding.
Soms zie ik het verschil tussen man en vrouw echt niet zonder kleding. Dus ik heb het echt wel nodig ja.
Kom op, wel even realistisch blijven. Zoals vrouwen zich soms tegenwoordig toetakelen, dan kun je echt niet meer zien of het een vrouw is.
Waarom n iet geaccepteerd dat mannen nagellak en makeup op doen? Mooie felbauwe oogschaduw, of groen of paars, en mooie felrode lippenstift? Liefst in de kleurtjes van zijn rokje Ook lachen: ligt je man snachts naast je met krulspelden op zijn hoofd, geemancipeerd zou ik zeggen! (geintje, net zo dom als een jurk)_________________
ff zonder gein: vanmorgen liep ik in Utrecht, en toen liep er echt een jongen met een strakke lange zwarte rok voor me . Hij had kisten eronder, twas echt geen gezicht. Het was een gothic, die zie je veel in Utrecht, maar ik had nog nooit een mannelijke met een rok aan gezien. Kheb heel goed gekeken, en het was -voor zover je dat aan het gezicht en de bouw kunt zien- echt een jongen
Het zal je kind maar wezen.............
En als je als niet-kerkelijke dan een refo-meisje tegenkomt, op een zomerse dag, met een hoog gesloten bloesje en een lange zwarte rok, dan denk je toch ook: Dat zal je kind maar wezen?
Je kunt in dit topic wel een aantal foto's bekijken.. kun je je alvast voorbereiden voor de volgende keren dat je mannen in rok tegenkomt... Ik kijk er iig niet meer van op. Heb zelf een tijd in de gothic-scene gezeten, en daar was het een normaal kledingstuk, ook voor een man. Dus... (sub)cultureel bepaald
Ik had het echt nog nooit gezien. Hoeveel denk je dat het voorkomt in Nederland? Ben ik nou zo achterlijk of is het nou zo zeldzaam?
Rapidootje:
Quote:
ff zonder gein: vanmorgen liep ik in Utrecht, en toen liep er echt een jongen met een strakke lange zwarte rok voor me . Hij had kisten eronder, twas echt geen gezicht. Het was een gothic, die zie je veel in Utrecht, maar ik had nog nooit een mannelijke met een rok aan gezien. Kheb heel goed gekeken, en het was -voor zover je dat aan het gezicht en de bouw kunt zien- echt een jongen
Goh, je kent het woord gothic. Dat jij het geen gezicht vond, wil niet zeggen dat het geen gezicht was/is. Smaak is subjectief. En wat is er mis met gothic's? En met mannelijke met een zwarte rok aan? Misschien moeten bekrompen Nederlanders zich eens niet zo aanstellen! (En vooral de christelijke, die zouden toch beter moeten weten?)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten