Moderator: Moderafo's
surfer schreef:idealist...
of datgene wat jij denkt dat haar karakter is...
Ja. Iets wat je prettig vind en graag in je leven wilt hebben. Heel begrijpelijk en niets mis mee. Dat willen we allemaal welTsssss....... niet zo kritisch jongens. Aan sommige mensen kun je een hekel hebben omdat ze je niet liggen. Anderen veroveren je hart vanwege gevoel voor humor, evenwichtig humeur, opgewektheid etc. etc. En dan is dat gewoon haar karakter.
surfer schreef:Ja. Iets wat je prettig vind en graag in je leven wilt hebben. Heel begrijpelijk en niets mis mee. Dat willen we allemaal welMaar is dat nu het wezen van liefde??
Het idee dat we met meerdere mensen een unieke relatie zouden kunnen aangaan heeft voor mij iets ontluisterends, maar goed..
ik bedoel, als de ware niet zou bestaan is dit mogelijk.Het idee dat we met meerdere mensen een unieke relatie zouden kunnen aangaan heeft voor mij iets ontluisterends, maar goed..
dat vindt ik wel bijzonder, dat je die 'eis' hebt. Alleen, kun je dan uberhaupt nog iemand tegenkomen, vandaag de dag??? (jij dus welVoor een vriendin heb ik maar één 'eis'; ze moet Christus kennen.
Calvin schreef:Voor een vriendin heb ik maar één 'eis'; ze moet Christus kennen. Ik moet er niet aan denken dat dat niet zo zou zijn. Bovendien; een drievoudig snoer.....
Muse schreef:Calvin schreef:Voor een vriendin heb ik maar één 'eis'; ze moet Christus kennen. Ik moet er niet aan denken dat dat niet zo zou zijn. Bovendien; een drievoudig snoer.....
Poeh he! Gewaagd hoor! Iets durven te eisen! Wie weet kom je opeens, heel onverwachts, de prinses op het witte paard tegen, zonder ichtus-vis achterop! Is het dan niet zo dat jij maybe wel gebruikt word om haar met het evangelie in aanraking te laten komen?
TheKeimpe schreef:Calvin,
misschien is het goed als je een gelijkgestemde vriend(in) heb.
Hoe kan je als "onbekeerde" een "bekeerde" vriendin eisen.
Ik geloof niet in een derde weg, maar ik zou toch de "geloofsworstelaar" willen noemen. Wanneer je weet dat je vriend(in) worstelt met zijn/haar onbekeerd zijn, maar niet de verzekering heeft van het geborgen in Christus zijn, en als je zelf dezelfde worsteling kent, zou je dan niet samen een verbintenis aan kunnen gaan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten