trijntjejohanna schreef:trijntjejohanna schreef:ik neem aan dat wij ook wel mogen antwoorden

!!
Natuurlijk mogen jullie ook antwoorden! Hoe meer visies hoe beter.
Hallo Rapidootje,
Ik neem aan dat je deze vraag niet zomaar stelt?
En dat je mailtjes ontvangt van een jongen en die er dan love onderzet.
Even voor de duidelijkheid er staat geen 'in love' onder?
Dan was het misschien wat makkelijker.
Ik stel deze vraag inderdaad niet zomaar. Ik krijg mailtjes van een jongen die er dan af en toe 'love' onderzet, geen 'in love'. Hij zette er eerst altijd 'groetjes' of 'doei' of 'hoi' onder, en toen ineens een keer 'love'. Daarna weer steeds 'groetjes' enzo, en toen weer een keer 'love'. Ook in een berichtje dat ik van hem kreeg, stond het een keer. Lekker vaag, hè
Ik vind het een beetje een lastige situatie, want dat is per persoon verschillend. Het kan prima zo zijn dat hij het met een reden doet. Maar je hebt ook personen (ja, ook jongens...) die onder een mailtje, ongeacht naar wie ze het ook sturen, love zetten of liefs of kusjes, of wat dan ook. Ik kan natuurlijk niet peilen of hij dat bij jan en alleman eronderzet. Of ik moet hem kennen En dan betekend 'love' vaak niks tot weinig.
Wat voor contact heb je normaal gesproken met hem? Kun je inhoudelijk uit mailtjes nog verdere hints halen? Ga is na, hoe hij met andere meiden omgaat. en hoe met jou, vergelijk het met elkaar.
Volgens mij is hij niet echt een type dat bij iedereen 'love' eronder zet. Ook omdat hij het eerst nooit deed, en nu ineens wel. Maar ik ben natuurlijk niet echt objectief
We hebben meestal e-mailcontact, en ik spreek hem meestal om de twee weken even (na kerktijd). Verder zien we elkaar wel eens bij gemeenschappelijke vrienden, maar we zijn eigenlijk nooit echt samen geweest.
Hij gaat wel vrij makkelijk met meiden om, maar hij is geen flirt of zo.
Laatste vraag (voor nu) aan je: Zou je graag willen dat hij er een speciale bedoeling mee heeft?
Ja!

Daarom vraag ik het ook aan jullie. Ik ben zelf niet objectief genoeg

Ik ben al twee jaar verliefd op hem. Hij is zo lief
Rapidootje, als je wat meer info hebt of toch meer weten wilt, laat het ons dan even weten.
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
Heb je zo genoeg info? Alvast bedankt voor je hulp!