Berichtdoor Boudewijn » 04 apr 2004 12:27
Beste Surfer,
Twee weken geleden werd op Sabbat een speciale dag gehouden m.b.t. het gaan vormen van huisgemeenten. Reden was de aankondiging dat Rome binnen een jaar haar Geestelijke morele wetten aan de wereld zal gaan opleggen in de essentie van het vormen van één Wereld Orde op grond van geesteljk eenheid. De Werelde Oecumene. Straks zal het niet meer mogelijk zijn om Gods waarlijke woord te zien en te leren. God zal Zijn geest terugtrekken van de aarde en eein einde maken aan de genadetijd. De Nieuwe leden van de NATO die afgelopen week toegetreden zijn tot de NAVO gaven aan bereid te zijn in Irak te vechten of de USA te vertegewoordigen. De "koningen" van de nieuwe lidstaten voelden zich vereerd en gesteund nu tot de grote broer USA te behoren, ze weten niet wat ze zeggen! In verbazing gaan ze de Beesten achterna, zoals Jezus ons leert. Onze Verlosser die door Zijn discipelen wederom zo slecht begrepen wordt.
Jezus leert dat Zijn gemeente weer beginnen zal zoals zij is begonnen, vanuit de basis van het huisgezin, de verkondiging van uit de basis van het gewone gezin. De kerken zullen allemaal in Babylon verdwijnen.
Zonder erkentelijkheid van de Bisschop van Rome zal het straks niet meer mogelik kerkdiensten te houden (Oecumenisch kerkrecht navolgen). Gods woord en waarheid zullen alleen nog onder het gezag van Satan worden verkondigd op grond van een menselijk kerkrecht (zoals ook in 1933 van waaruit de 2e wereldoorlog begonnen kon worden) . Lees Openbaringen eens door hoofdstuk 13.
Als jij zegt dat Openbaringen uitgelegd kunnen worden naar believe, dan heb je menselijke gezien het juist. Maar aangezien Jezus Zelf de auteur is van dit laatste Boek, door Johannes, leer je mij geen geloof te hebben aangaande Jezus zelf. Je ziet en herkent hem niet. Je NEEMT AAN dat het Bijbelboek Openbaringen naar believe uitgelegd kan worden. Satan juicht zo´n denken en menselijke visie toe.
Ik weet wat Openbaringen inhoudt en ZIE en ERVAAR de profetische aspecten er van. En daarom durf ik er voor uit te komen dat de geboden en ook de Sabbat van het 4e gebod weer in ere herstelt moeten worden in de Christenharten (verstand). Ik durf er voor uit te komen dat Jezus Mijn Heiland is en de geboden juist en tot een rechtvaardig oordeel leiden. Ik denk dat Openbaring 12:17, 14:12 en 19:10 betrekking hebben op zulk een denken.
Dus Openbaringen is wel degelijk een belangrijk boek. Het bewijs van zijn waarheid vinden we in Daniël terug. En wat leert de Heilige Geest:
Lukas 4
13 Zo probeerde de duivel op alle mogelijke manieren Jezus om te praten. Maar zonder succes. Daarom liet hij Hem voorlopig met rust.
14 Jezus ging terug naar Galilea, vol van de kracht van de Heilige Geest.
15 Het duurde niet lang of Hij was daar overal bekend. Hij sprak in de verschillende synagogen en stond bij iedereen hoog in aanzien.
Als Jezus Zich liet leiden door de Heilige Geest, dan kunnen ook wij alles weten door de heilige Geest; ook Openbaringen. Ik heb mij zelden laten leiden door mensen om de Profetie, dus ook Openbaringen, te kunnen begrijpen en in dat opzicht ben ik al heel vaak een vraagbaken en open mind geweest voor heel wat mensen; ook leden van mijn eigen kerk. Jezus gebruikt trouwe mensen om Zijn Koninkrijk te verkondgigen. Als we bereid zijn niet te luisteren op grond van aanbidding van de mensen die ons de weg wijzen; maar de Heilige Geest om een oplossing en raad, dan pas zal het vleesgeworden Woord fundament vinden in ons hart en niet eerder. Pas dan zullen we in staat zijn te begrijpen wat de Heiland voor ons kan betekenen.
Na volgend jaar zal er veel veranderen in de wereld. Zij bereid zich voor op een oorlog tegen de Allerhoogste. Zoals Jezus weer wil beginnen met Zijn gemeente omdat de grondwet van het Hemels Koninkrik nu eenmaal geen andere wet kent; zo begint ook Satan weer in het oude Babylon (Irak) zoals de USA en de nieuwe NATO leden aangaven in hun speeches en redenvoeringen alsof Nebukadnessar en Adolf Hitler weer waren opgestaan. Ja; een One World Order en a Battle againgst the Heavenly Creator is that were we are working on; is what the World and her Kings are meaning to attend; a New Babylon is what we want.
Op juni 25 2005 de verjaardag van de VN zal de VN en de Bisschp van Rome een actie starten die zijn weerga voor Gods volk niet zal kennen, maar Satan zal dan door menselijke organisaties rond gaan als een briesende leeuw; zoals de Leeuw van Juda en die van de Bisschop van Rome erkend werden door Koning Nebukadnessar; die luisterde naar de profeet Daniël. Als wij als NT volk Israël dan het bloed van het offer Jezus) niet aan de deurpost hebben aangebracht; dan zal de engel des doods ons huis niet voorbij gaan
Als je in een leeuwenkuil woont en leeft, durf dan een Daniël te zijn in deze dagen, als je het kunt; net als ik!
Laatst gewijzigd door Boudewijn op 14 apr 2004 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.