Mariamagdalena schreef:Tongzoenen mag ook niet, en in elkaars oor bijten mag ook niet
arme man die jou getroffen heeft.

Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:babbeltje schreef:Mariamagdalena schreef:Tongzoenen mag ook niet, en in elkaars oor bijten mag ook niet
arme man die jou getroffen heeft.
Ik zeg niet dat ik heilig ben geweest, ik was zwanger toen ik trouwde
kurtyo schreef:Kijk, jullie hebben wel een beetje gelijk, en het is ook niet mijn standpunt dat je niet mag tongzoenen. En natuurlijk zit er een wereld van verschil tussen tongzoenen en orale seks en handmatige bevrediging en penetratie. Maar waar het mij om gaat is dat men vaak zo panisch doet: seks mag dan wel, tot op zekere hoogte, maar zodra het woord 'geslachtsgemeenschap' om de hoek komt kijken steekt men de kop in het zand. Terwijl ik orale seks niet minder intiem vind. Het gaat me niet om het verschil maar om de overeenkomst Sabra: intimiteit. En ik vind het panisch dat men van alles toelaat of vanalles schoonpraat voor zichzelf en vervolgens zo panisch doet over 'geslachtsgemeenschap' (ik vind het overigens een rotwoord). Vandaar de opmerking 'alles of niets' (aragorn)... En MM ik vind het onzin om te stellen dat je niet mag tongzoenen of in de ander z'n/haar oor mag bijten... :S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten