Maar inderdaad, dat is denk ik een andere discussie

Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:columbus schreef:demonstratie's hebben zo weinig effect vind ik. het is hardstikke goed dat je wat wilt doen, alleen het resultaat is vaak zo mager of nihil.
daarentegen, als je niets doet is het ook niet goed.
Ben ik niet met je eens. De demonstraties tegen de Vietnam-oorlog in de jaren ´70 hebben volgens mij wel degelijk effect gehad. Je moet er iig nooit bij voorbaat vanuit gaan dat iets toch geen effect heeft en dan maar in je luie stoel blijven zitten.
columbus schreef:je denk toch niet dat ik met 250 refo's ga demonstreren in Den Haag??![]()
meer komen er vast niet, geloof me!
ik zei ook, als je niets doet is het ook niet goed, demonstreren had in vietnam tijdperk misschien nog effect, nu niet meer. wat is het resultaat van de demonstratie's tegen globalisering de laatste paar jaar? volgens mij nihil, het resusltaat van de witte marsen van de laatste paar jaar? een week later word er weer iemand zinloos vermoord
columbus schreef:je denk toch niet dat ik met 250 refo's ga demonstreren in Den Haag??![]()
meer komen er vast niet, geloof me!
ik zei ook, als je niets doet is het ook niet goed, demonstreren had in vietnam tijdperk misschien nog effect, nu niet meer. wat is het resultaat van de demonstratie's tegen globalisering de laatste paar jaar? volgens mij nihil, het resusltaat van de witte marsen van de laatste paar jaar? een week later word er weer iemand zinloos vermoord
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten