Moderator: Moderafo's
Het Weermannetje schreef:Ik snap heus wel wat jij wil! Maar het moet echt vanuit God komen.
Christa schreef:Het Weermannetje schreef:Ik snap heus wel wat jij wil! Maar het moet echt vanuit God komen.
Je komt er steeds bij jou erg makkelijk af.... Het moet vanuit God komen. Makkelijk hè, om iets van je af te schuiven?
Heb je nog andere antwoorden Weermannetje? Je zegt niets anders dan God moet het doen.. en het moet vanuit God komen.
Ik wil graag evenwicht in je antwoorden!!! Bijbels ook graag!
hijwel schreef:Christa schreef:Het Weermannetje schreef:Ik snap heus wel wat jij wil! Maar het moet echt vanuit God komen.
Je komt er steeds bij jou erg makkelijk af.... Het moet vanuit God komen. Makkelijk hè, om iets van je af te schuiven?
Heb je nog andere antwoorden Weermannetje? Je zegt niets anders dan God moet het doen.. en het moet vanuit God komen.
het lijkt wel of hij echt niet wil
Christa schreef:Het Weermannetje schreef:Ik snap heus wel wat jij wil! Maar het moet echt vanuit God komen.
Mijn getuigenis ook. En die is dat je als moment toch een keer voor God moet kiezen, en dat hij dat zegent. En dat kom ik heel erg vaak tegen in de Bijbel. Kiest heden wie u dienen zult.Het Weermannetje schreef:De Bijbel, maar hun getuigenis komt overeen met de leer van de Bijbel.
Je verdaaid elke keer m'n woorden, ik heb nooit gezegt uit mezelf, maar wel zelf waar dat vandaan komt laat ik over aan God (en daar komt het volgens mij ook vandaan). Maar daar kun je vooraf niet over gaan speculeren. Voor jou staat er de opdracht om te kiezen, niet om te achterhalen waar dat vandaan komt.Het Weermannetje schreef:Kun jij uit jezelf voor God kiezen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten