Welke tijdschriften lees jij?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrsLiesb

Welke tijdschriften lees jij?

Berichtdoor MrsLiesb » 06 apr 2004 13:16

Hoi, ik ben Liesbeth en ik ben bezig met een onderzoek naar het leesgedrag van christelijke meiden van 12 tot en met 16 jaar. Ik ben benieuwd welke tijdschriften deze meiden lezen. Lees jij Fancy, Ronduit, Donald Duck of iets heel anders? Vertel het me! Je helpt me er erg mee! Mail naar mrsLiesb@hotmail.com.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2004 13:43

Hm, ik vrees dat je aan mij als wel-niet-christelijke jongen van 19 jaar weinig hebt... :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 apr 2004 13:49

Aan mij ook niet echt dan, maar oke, maar wat ik vragen wou, waarvoor doe je dit onderzoek. Voor school neem ik aan, maar wat is het doel daarvan? naast het onderzoeken van het leesgedrag van chr. meiden in de leeftijdscategorie 12-16
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 06 apr 2004 13:51

... aan mij heb je dus ook niks, of je moet ook nog zo'n onderzoekje willen doen in de seniorengroep... :)
God geve mij, Jeruzalem,
dat ik eens op een dag
een pelgrim aan uw poorten ben
en dat ik binnen mag.

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 06 apr 2004 13:52

als je diue 6 op z'n kop zet wil ik helpen 8)
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2004 13:55

@mic schreef:als je diue 6 op z'n kop zet wil ik helpen 8)

En ga je je dan ook nog laten castreren? :lol:

Btw: het zegt wel iets over de relevantie van onze tijdsbesteding dat alle mensen die reageren net zo goed niet hadden kunnen reageren... 8)

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 06 apr 2004 15:01

Ik ben benieuwd welke tijdschriften deze meiden lezen.

Aan dit onderwerp gaan we ons aan houden :)
Heb je daar niets over te zeggen dan mag je HIER verder gaan.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 apr 2004 15:55

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 07 apr 2004 11:01

Ik lees al jaaaren de Donald Duck. Gewoon leuk. Verder krijg ik regelmatig een aantal krantjes van de Jehova's Getuigen aangereikt. Op zich wel boeiend wat die te melden hebben. Ik ben het er alleen niet mee eens.

Optimatus
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

MrsLiesb

Meiden van 12-16

Berichtdoor MrsLiesb » 07 apr 2004 12:10

Ok, graag alleen reacties van meiden in de leeftijd van 12 tot en met 16 jaar! Ik wil graag een christelijk meidenblad op gaan zetten. Aan reacties van jongens van 26 heb ik dus helemaal niets!
Groetjes, Liesbeth

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Meiden van 12-16

Berichtdoor meschianza » 07 apr 2004 12:20

MrsLiesb schreef:Ok, graag alleen reacties van meiden in de leeftijd van 12 tot en met 16 jaar! Ik wil graag een christelijk meidenblad op gaan zetten. Aan reacties van jongens van 26 heb ik dus helemaal niets!
Groetjes, Liesbeth

Nou zeg!! Ik hoop al jaren op een team die een christelijk blad voor 19 - 25 jarigen opzet, zowel jongens als meiden.
De meiden van 16-19 lezen ronduit-insite, hebbez enzo al. Voor een leeftijd hoger is er juist bijna niks. Ja de visie, of een krantje die alleen van een bepaalde kerk uitgaat zoals de DAniel.

Als je een schrijfster/journaliste nodig heb voor je blad! Ik houd me aanbevolen! :D
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 apr 2004 12:37

...alleen gaat het bij mrs.liesbeth ook om de leeftijdsgroep 12-16 jaar...

geeft niet hoor

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 07 apr 2004 12:43

Aragorn schreef:...alleen gaat het bij mrs.liesbeth ook om de leeftijdsgroep 12-16 jaar...

geeft niet hoor

Ik bedoel dus dat ik dat jammer vind, omdat die groep opzich al wel alternatieven hebben (wat jongerenbladen betreft, meidenbladen weer niet) maar de groep van 19 jaar en ouder helemaal niet echt...

geef niet hoor
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 apr 2004 12:47

meschianza schreef:
Aragorn schreef:...alleen gaat het bij mrs.liesbeth ook om de leeftijdsgroep 12-16 jaar...

geeft niet hoor

Ik bedoel dus dat ik dat jammer vind, omdat die groep opzich al wel alternatieven hebben (wat jongerenbladen betreft, meidenbladen weer niet) maar de groep van 19 jaar en ouder helemaal niet echt...

geef niet hoor

Je bedoeling had je dan wel iets duidelijker kunnen informeren, ook omdat je jezelf wel aanbied als schrijfster..

maar ook dat geeft natuurlijk helemaal niets

MrsLiesb

Nog geen christelijk meidenblad!

Berichtdoor MrsLiesb » 07 apr 2004 13:03

Er bestaat nog geen christelijk meidenblad voor meiden van 12 tot en met 16 jaar! Hebbez! komt in de buurt, maar is specifiek gericht op muziekliefhebbers. Ronduit Insite is officieel vanaf 17 jaar! De meiden lezen nu voornamelijk bladen als Fancy en dat lijkt me niet zo slim als je in zo'n vormende periode als de puberteit zit.

Meschianza: Ik onthoud je naam!

Groetjes, Liesbeth

Terug naar “Archief”