Markie schreef:Je hebt Fly29 dus via internet leren kennen snap ik
in één keer goed

Moderator: Moderafo's
Markie schreef:zussie schreef:Markie schreef:Je hebt Fly29 dus via internet leren kennen snap ik
in één keer goedje mag door naar de volgende ronde!!!!
![]()
Wat heb ik gewonnen nu?
Enne wat is de volgende vraag?
zussie schreef:Markie schreef:zussie schreef:Markie schreef:Je hebt Fly29 dus via internet leren kennen snap ik
![]()
Wat heb ik gewonnen nu?
Je hebt een uitnodiging voor onze bruiloft gewonnenen de volgende vraag is...wanneer is dat?
Markie schreef:zussie schreef:Markie schreef:zussie schreef:Markie schreef:Je hebt Fly29 dus via internet leren kennen snap ik
![]()
Wat heb ik gewonnen nu?
Je hebt een uitnodiging voor onze bruiloft gewonnenen de volgende vraag is...wanneer is dat?
Dat zie ik wel als ik de kaart krijg![]()
![]()
Leuk trouwens dat ik welkom ben op jullie bruiloft
zussie schreef:Markie schreef:Dat mag ook
hahahah we zijn wel erg aan het zwamneuzen geloof ik..
Fly29 schreef:zussie schreef:Markie schreef:Dat mag ook
Dag Zussie,
Mij best. Hoewel? haha.. dat regeld maar. Affijn. Markie, je bent van harte welkom op de bruiloft heur. Heb er geen moeite mee. En we hebben elkaar inderdaad via internet leren kennen. En tot op heden bevalt het me nog steeds.
Heb weinig nog te zeggen. Net wakker:-) Het was vanochtend kwart voor vier toen ik er uit moest.
Een hand Markie
En zussie.. dat spreekt voor zich,
Fly29
Markie schreef:Fly29 schreef:zussie schreef:Markie schreef:Dat mag ook
Dag Zussie,
Mij best. Hoewel? haha.. dat regeld maar. Affijn. Markie, je bent van harte welkom op de bruiloft heur. Heb er geen moeite mee. En we hebben elkaar inderdaad via internet leren kennen. En tot op heden bevalt het me nog steeds.
Heb weinig nog te zeggen. Net wakker:-) Het was vanochtend kwart voor vier toen ik er uit moest.
Een hand Markie
En zussie.. dat spreekt voor zich,
Fly29
![]()
Leuk!
janneman83 schreef:nouw nog de datum en de plek van bestemming.
Als je dat nouw ook eens hier plaatst dan weet je zeker dat je genoeg bezoekers krijgt![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten