Airco

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3174
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Airco

Berichtdoor johannes1 » 26 jun 2026 12:50

Ik ben even benieuwd naar jullie ervaring van een airco. Welke hebben jullie en wat is jullie ervaring hiermee? Is het echt een product waarvan je zegt dat had ik al jaren eerder moeten aanschaffen of kleven er toch nadelen aan?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18610
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Airco

Berichtdoor Mortlach » 26 jun 2026 17:24

Ik woon in Canada, dus mijn ervaring zal anders zijn dan die van de meesten hier.

Ons huis heeft een centrale verwarming met airco. Heerlijk wanneer het hier 35+ graden is. 1 slaapkamer heeft geen rooster en daarvoor hebben we zo'n raam-unit die ontzettend goed werkt. Die zijn meestal bedoeld voor een veel grotere ruimte dan 1 slaapkamer. Maakt wel een hoop kabaal en vreet stroom.

We hebben eerder ook een wat grotere unit gehad toen we in een ander huis woonden zonder centrale AC. Luidruchtig maar wel effectief.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten