Berichtdoor Mortlach » 26 jun 2026 17:24
Ik woon in Canada, dus mijn ervaring zal anders zijn dan die van de meesten hier.
Ons huis heeft een centrale verwarming met airco. Heerlijk wanneer het hier 35+ graden is. 1 slaapkamer heeft geen rooster en daarvoor hebben we zo'n raam-unit die ontzettend goed werkt. Die zijn meestal bedoeld voor een veel grotere ruimte dan 1 slaapkamer. Maakt wel een hoop kabaal en vreet stroom.
We hebben eerder ook een wat grotere unit gehad toen we in een ander huis woonden zonder centrale AC. Luidruchtig maar wel effectief.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw