Wie waagt zich aan een voorspelling? Ik trap af:
D66 24
PVV 23
GL-PvdA 23
CDA 20
VVD 15
CU 3
SGP 2
Moderators: Memmem, Moderafo's

Ik ga geen getallen geven, maar ik denk dat het best mogelijk is dat D66 de grootste partij wordt. Of de 1 na grootste na de PVV.Erik1960 schreef:Wie waagt zich aan een voorspelling? Ik trap af:
Erik1960 schreef:Wie waagt zich aan een voorspelling? Ik trap af:
D66 24
PVV 23
GL-PvdA 23
CDA 20
VVD 15
CU 3
SGP 2
elbert schreef:Dat betekent dat we een centrum-links kabinet krijgen met mogelijk Jetten als premier en dat is ook mijn verwachting.

D66 heeft weer zijn eigen problemen: meer klimaatgedram (en dus hogere energieprijzen), hogere belastingen, eurobonds, meer migratie, minder boeren want meer stikstofbeleid enzovoorts. Het is maar net waar je voor kiest.Lalage schreef:Dat zou ik wel heel mooi vinden, want ik denk dat hij dat heel goed kan. Het is niet ‘mijn’ partij, maar alles beter dan rechts en racistisch.
Over links. Mijn verwachting is dat er een kabinet komt met tenminste GL/PvdA, D66 en CDA. De meest logische 4e partij (want die zal wel nodig zijn) is dan de VVD, ook al zegt de huidige lijsttrekker van niet. Als de VVD er niet in stapt, dan moet er naar waarschijnlijk minstens 2 kleine linkse partijen gekeken worden uit deze 4 kandidaten: CU, Volt, SP en Volt.Kathleen schreef:De hamvraag is inderdaad of er over links of over rechts geregeerd gaat worden.
Optimatus schreef:Ik verwacht dat de ChristenUnie nog een zetel kwijtraakt.
Hans1978 schreef:Ik heb nog steeds de stille hoop dat Bontenbal onze nieuwe premier wordt.
Maar met Jetten kan ik ook prima leven.
alles beter dan Timmermans of Wilders.
Maar over 4,5 uur weten we een heel stuk meer

Hans1978 schreef:Ik heb nog steeds de stille hoop dat Bontenbal onze nieuwe premier wordt.
Maar met Jetten kan ik ook prima leven.
alles beter dan Timmermans of Wilders.
Maar over 4,5 uur weten we een heel stuk meer
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten