Gisteravond 45 km op de MTB.
Jaarstand 1906 km.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Dat voornemen wordt nog een hele uitdaging.elbert schreef:Misschien gaat 4000 km dit jaar dan een keertje lukken.
elbert schreef:Dat voornemen wordt nog een hele uitdaging.
Gisteren gevallen bij het mountainbiken: gebroken elleboog.
Dus ik ben voorlopig uit de running. Ik verwacht niet voor half/eind juli weer op de fiets te zitten.
Voor de vorm kan ik nog 15 km bijschrijven.
Jaarstand 2047 km.
Huisje_op_de_hei schreef:Beterschap! Voorzichtig aan met fietsen en bedenk dat het een hobby is!
Huisje_op_de_hei schreef:Beterschap! Voorzichtig aan met fietsen en bedenk dat het een hobby is!
Dank jullie wel. Mountainbiken is inderdaad lastig. Ik doe het nu zo'n 2 jaar en ben al 4 keer gevallen. Met de racefiets in diezelfde periode geen enkele keer, terwijl ik daar veel meer kilometers mee maak.Marnix schreef:Voorzichtig mountainbiken is wel lastig en een ongeluk zit soms in een klein hoekje.
Succes met stilzitten en herstellen Elbert!
elbert schreef:Dank jullie wel. Mountainbiken is inderdaad lastig. Ik doe het nu zo'n 2 jaar en ben al 4 keer gevallen. Met de racefiets in diezelfde periode geen enkele keer, terwijl ik daar veel meer kilometers mee maak.
elbert schreef:Dat voornemen wordt nog een hele uitdaging.
Gisteren gevallen bij het mountainbiken: gebroken elleboog.
Dus ik ben voorlopig uit de running. Ik verwacht niet voor half/eind juli weer op de fiets te zitten.
Voor de vorm kan ik nog 15 km bijschrijven.
Jaarstand 2047 km.
Die heb ik een tijdje geleden de deur uitgedaan.henkie schreef:Heftig, Elbert! Nu op de Tacx herstellen?
elbert schreef:Die heb ik een tijdje geleden de deur uitgedaan.
Ik ga waarschijnlijk eerst wat ritjes op de stadsfiets maken om te zien hoe dat gaat.
Vanmorgen een kort ritje naar de tandarts gedaan op die fiets en dat ging verbazend goed.
Maar ik doe echt rustig aan eerst: ik sta onder strikte orders van zowel de artsen als het thuisfront.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten