Gisteravond 45 km op de MTB.
Jaarstand 1906 km.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Dat voornemen wordt nog een hele uitdaging.elbert schreef:Misschien gaat 4000 km dit jaar dan een keertje lukken.
elbert schreef:Dat voornemen wordt nog een hele uitdaging.
Gisteren gevallen bij het mountainbiken: gebroken elleboog.
Dus ik ben voorlopig uit de running. Ik verwacht niet voor half/eind juli weer op de fiets te zitten.
Voor de vorm kan ik nog 15 km bijschrijven.
Jaarstand 2047 km.
Huisje_op_de_hei schreef:Beterschap! Voorzichtig aan met fietsen en bedenk dat het een hobby is!
Huisje_op_de_hei schreef:Beterschap! Voorzichtig aan met fietsen en bedenk dat het een hobby is!
Dank jullie wel. Mountainbiken is inderdaad lastig. Ik doe het nu zo'n 2 jaar en ben al 4 keer gevallen. Met de racefiets in diezelfde periode geen enkele keer, terwijl ik daar veel meer kilometers mee maak.Marnix schreef:Voorzichtig mountainbiken is wel lastig en een ongeluk zit soms in een klein hoekje.
Succes met stilzitten en herstellen Elbert!
elbert schreef:Dank jullie wel. Mountainbiken is inderdaad lastig. Ik doe het nu zo'n 2 jaar en ben al 4 keer gevallen. Met de racefiets in diezelfde periode geen enkele keer, terwijl ik daar veel meer kilometers mee maak.
elbert schreef:Dat voornemen wordt nog een hele uitdaging.
Gisteren gevallen bij het mountainbiken: gebroken elleboog.
Dus ik ben voorlopig uit de running. Ik verwacht niet voor half/eind juli weer op de fiets te zitten.
Voor de vorm kan ik nog 15 km bijschrijven.
Jaarstand 2047 km.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten