Scott schreef:. Ik ben een Amerikaan. Mijn excuses als mijn Nederlands gebrekkig is.
De meeste Amerikanen zijn nogal dom. Je post doet er niets aan die mening te veranderen.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Scott schreef:. Ik ben een Amerikaan. Mijn excuses als mijn Nederlands gebrekkig is.
Cicero schreef:De meeste Amerikanen zijn nogal dom. Je post doet er niets aan die mening te veranderen.
Cicero schreef:De meeste Amerikanen zijn nogal dom. Je post doet er niets aan die mening te veranderen.
Mortlach schreef:Ik vind "reinheid van bloed" sowieso een beetje eng klinken.
Pcrtje schreef:Als alle informatie in je verhaal klopt - met de nadruk op als - heb je waarschijnlijk nooit een infectie met hepatitis C gehad. Antistoftesten leiden in de praktijk best vaak tot foutpositieve uitslagen en in het geval van een verdenking op hepatitis C wordt er daarom altijd nog vervolgdiagnostiek ingezet. Bij andere aandoeningen moet de antistoffentest minstens eenmaal herhaald te worden of zijn er drempelwaarden van >0 om de diagnose te kunnen stellen.
Gewoon scheermes van Ockham: waarschijnlijk foutpositieve uitslag. Geen aanwijzingen voor genezing van hepatitis C.
Verder heb ik sterke twijfels over de juistheid van de informatie in je verhaal. Een voorbeeld. Antistoffen tegen hepatitis C zijn vaak pas na een meerdere weken tot een paar maanden aantoonbaar. Wie herinnert zich nou na 3 maanden nog dat 'ie uit een glas van een 'twijfelachtig iemand'(??) met bloedend tandvlees heeft gedronken?
Mortlach schreef:Is geelzucht verder nog een symptoom van andere aandoeningen? Want als je geelzucht hebt, maar geen antistoffen voor Hepatitis C, dan zal de geelzucht wel door iets anders veroorzaakt zijn, nietwaar?
gravo schreef:Mijn sceptische reactie had niet als reden dat je Amerikaan zou zijn of in gebrekkig Nederlands zou converseren. Ik heb goed begrepen wat je zei.
Het was puur om inhoudelijke redenen dat ik geen snars van je verhaal geloofde.
Ik blijf me wel afvragen op welke gronden jij twijfels over de reinheid van iemands bloed kunt hebben. En wat je er eigenlijk mee bedoelt.
gravo
Scott schreef:Ik testte en had de antilichamen voordat ik tot Jezus bad voor hulp. Nadat ik had gebeden, testte ik en had geen antilichamen.
Kijk, dit is extra informatie die bij mijn conclusie past. De incubatietijd - de tijd tussen infectie en de eerste symptomen - van hepatitis C is niet een paar dagen maar meerdere weken. Als het inderdaad klopt dat je geelzucht hebt gehad, zal dat dus door iets anders geweest zijn.Scott schreef:Pas een paar dagen nadat ik dat had gedaan, werd mijn huid geel van de geelzucht. En zo kan ik het me herinneren.
Pcrtje schreef:Kijk, dit is extra informatie die bij mijn conclusie past. De incubatietijd - de tijd tussen infectie en de eerste symptomen - van hepatitis C is niet een paar dagen maar meerdere weken. Als het inderdaad klopt dat je geelzucht hebt gehad, zal dat dus door iets anders geweest zijn.
Ook nu geldt dus: op grond van de door jou gegeven informatie heb je waarschijnlijk heb je nooit hepatitis C gehad. En dat betekent natuurlijk ook dat je er niet van genezen kunt zijn.
Scott schreef:Het is erg lang geleden en het kan een paar weken geleden zijn. Het punt is... Ik dronk na deze man, kreeg geelzucht en testte later positief op hepatitis C. En als ik nu test, zitten er geen antilichamen in mijn bloed. Het is alsof ik het nooit heb gehad. Prijs de Heer want Zijn genezende krachten zijn perfect!
Erik1960 schreef:Maar dan toch maar een andere vraag; blijf je de Heer prijzen wanneer het zo zou zijn dat je een vals-positieve uitslag van test kreeg? Dat kwam in die tijd namelijk best vaak voor (ongeveer 20%).
Op zich wel belangwekkend dat je nu waarschijnlijkheid noemt. Het is namelijk vele duizenden malen waarschijnlijker dat de uitslag foutpositief was dan dat er een goddelijk wonder heeft plaatsgevonden. Een wonder is immers de onwaarschijnlijkste optie.Scott schreef:Het is niet waarschijnlijk dat de test vals positief was toen ik geelzucht had (een symptoom van hepatitis C).
Scott schreef:Het is niet waarschijnlijk dat de test vals positief was toen ik geelzucht had (een symptoom van hepatitis C).
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten