Moderators: Memmem, Moderafo's
henkie schreef: Ik begreep juist dat die niet-mainstreamers zo van het doe-het-zelfonderzoek waren.
Wat zijn je bronnen voor bewering 1 en 2? Ik heb gezocht naar de eerste maar kan het niet vinden. Hooguit dat Isala (zoals zoveel ziekenhuizen) op 17 november extra aandacht heeft en vraagt voor vroeggeboorten. Dan is het wereld prematuren dag.Talmid schreef:Joepie, Talimd is er weer eens, dit tot vreugde of verdriet? Maakt mij niet uit hoor.
Onze dochter is zwanger en hoopt met Gods zegen in februari te bevallen. Echter, nu mijn discussiepunt of inbreng, het Isala ziekenhuis in Zwolle gaat een onderzoek insstellen naar het grote aantal vroeg geboorten, en dan gebeurt dit vooral bij gevaccineerden.
Ten 2e: bij het Lareb van mevr Kant, komen veel meer meldingen binnen over "ernstige" bijwerkingen na vaccinatie tegen Covid-19.
Ten 3e: Een dochter van een predikant meldde vorige week aan haar vader dat zij sinds haar vaccinatie, al 4mnd geen menstruatie heeft gehad.( niet zwanger)
Dit zijn, beste mensen, toch verhalen die de media niet/nauwelijks halen en dewelke door velen in de "doofpot" worden geschoven omdat het nu eenmaal niet past in de strategie van Rutte/ deJong en kornuiten.
Kan nog wel meer schrijven, maar aangezien mijn reputatie hier "slecht" is bij diverse forumleden hou ik het hier maar bij.
Is dit ook satire? https://twitter.com/NPORadio1/status/14 ... 6962854913henkie schreef:Dat heet (slechte) satire of een parodie zo je wilt![]()
Een soort Lucky TV maar dan met weinig kijkers. Inderdaad niet in de MSM maar wel in de NMSM:
Die G2 samenleving gaat er dus komen.elbert schreef:Bovendien staat in haar afscheidsbrief nog iets opmerkelijks: ze heeft het over het G2 toegangssysteem, wat we in Nederland nog niet hebben. Het zou me niets verbazen dat ze dat noemt omdat kabinetsleden dat als volgende stap willen: je kunt dan straks nergens meer in tenzij je gevaccineerd of hersteld bent. Testen voldoet dan ook niet meer en een herstelbewijs is maar 6 maanden geldig. Dus gaat het uiteindelijk om pure vaccinatiedwang. Mona Keijzer weet meer dan wij, omdat zij in de regering zat.
Kvinna schreef:Wat zijn je bronnen voor bewering 1 en 2? Ik heb gezocht naar de eerste maar kan het niet vinden. Hooguit dat Isala (zoals zoveel ziekenhuizen) op 17 november extra aandacht heeft en vraagt voor vroeggeboorten. Dan is het wereld prematuren dag.
elbert schreef:Is dit ook satire? https://twitter.com/NPORadio1/status/14 ... 6962854913
"**** christen, ga dan maar lekker dood".
Door de baas van joop.nl, een site van BNN Vara.
meribel schreef:hele verdrietige geluiden en ontwikkelingen vanuit de samenleving vind ik
elbert schreef:''Het einde is écht in zicht, nog heel even volhouden. Samen krijgen we corona onder controle.'', aldus Rutte op 13 april.
Ja hoor, echt.
Het zijn persconferenties van de uitgestelde teleurstelling.
lammetje schreef:Al begrijp ik het ook, vaccin is getest op gezonde mensen, wat doet het bij iemand met een auto immuun ziekte bijvoorbeeld?
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten