Prisma23 schreef:Pandemie nu ook mogelijk gevaarlijk voor honden en andere huisdieren!
https://www.gld.nl/nieuws/7343397/hond- ... nazelftest
Baasjes die niet goed op letten is gevaarlijk voor huisdieren
Moderators: Memmem, Moderafo's
Prisma23 schreef:Pandemie nu ook mogelijk gevaarlijk voor honden en andere huisdieren!
https://www.gld.nl/nieuws/7343397/hond- ... nazelftest
meribel schreef:Baasjes die niet goed op letten is gevaarlijk voor huisdieren
meribel schreef:Ik las trouwens dat het ineens wel plausibel dat het perongeluk uit een lab is ‘ontsnapt’. Toen trump dat suggereerde werd hij nog zo uitgelachen
ben db bd schreef:Mortlach, heb dank voor uw reactie! En blijf oefenen om mij de ogen te openen, want ik luister wel goed naar u. En ik behoef echt niet naar Canada te komen om uw (huidig) gelijk inzake de barakken aan te nemen. Want er is goed en er is kwaad. Edoch de duivel wordt door de Heere Jezus de overste dezer wereld genoemd, dat vind ik geen lage rang. Zo ook de leugenaar van den beginne. (ook eng)
Ondanks dat mijn lichamelijke vermogens zeer zijn afgenomen, (mijn geheugen ook wel hoor), ben ik alle dagen wonderlijk blij.
Dat komt omdat ik samen met miljoenen andere gelovigen over de (mogelijk) komende zeer zware tijd heen heb leren kijken, niet het minst door het laatste Bijbelboek eerlijk te lezen, en zoals elders gezegd, ik dat al heb aangetekend op onze kamerglobe, naar die nimmer eindigende heerlijke eeuwigheid, waarin geen ziekte en dood, ook welke mensen elkander aandoen, meer zal bestaan!!
Op een Refoweb moeten we daar gewoon eerlijk over mogen zijn, vind ik.
Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat de alternatieve media, waar iedereen zich moet verantwoorden inzake zijn/haar bron, op straffe van idioot hoge boetes bij aantoonbare leugens, en straks ook bij onwelgevallige uitlatingen, nou toch zo principieel liegen. Wat nut hen??
Wat nut het Mark en al zijn vazallen om ons regelmatig voor het lapje te houden? Hugo doet mij zelfs aan de oorlogsjaren terug denken, daar kan ik niks aan doen, het 'abloos weck van die Strasse' ben ik nooit kwijt geraakt. (ze zaten klem naast ons). Ook zie ik hem goedwillende Kamerleden bestraffen in plaats van beantwoorden. Ja, hunlieder hachje is EUropees (mondiaal ook?) veilig gesteld tot in lengte van jaren, verwacht ik.
En dan nog aangaande de toekomt, de profetieën voorzeggen daar best veel over, vinden wij. En het zal ook wel meer en meer duidelijk worden in de nabije toekomst hoor. ik wens oprecht dat jullie daar allemaal meer en meer voor open zullen gaan staan, naarmate e.e.a. steeds duidelijker wordt, in blijde verwachting van eeuwig heil in Christus. Hij maakt m.i. nog niet eens Zijn eigen handen vuil om satan in de vuurpoel te gooien, waar hij dag en nacht gepijnigd zal worden in alle eeuwigheid. (het Lam is ook een Leeuw hoor).
meribel schreef:Ik las trouwens dat het ineens wel plausibel dat het perongeluk uit een lab is ‘ontsnapt’. Toen trump dat suggereerde werd hij nog zo uitgelachen
meribel schreef:Volgend mij neemt de WHO het labverhaal ook als serieuzs optie . Aardig serieuze organisatie
Mortlach schreef:Dat de WHO het niet uitsluit, is volledig te verwachting, natuurlijk. Want wat zou er gebeuren als ze wél zouden zeggen dat ze het uitsluiten, dan snijden ze zichzelf de pas af omdat als ze dan onderzoek willen doen naar de herkomst en iets wijst richting zo'n lab, China doodleuk zal zeggen "maar dat hadden jullie toch al afgedaan als geen serieuze optie?" Je kunt op die niveaus niet zomaar even van mening veranderen. Daarom zijn de uitspraken zo nietszeggend en houden ze alle opties open tenzij er echt onweerlegbaar bewijs is.
meribel schreef:Dat is een bijzondere theorie die je neerlegt ook wel wat conplotdenkerig hoor
Maar in maart hadden ze nog een rapport waarin de ze kans onwaarschijnlijk achtten en nu na onderzoek van het virus niet meer. Dus china politiek lijkt er los van te staan. Want china had dan al kunnen zeggen ‘ in maart vonden jullie het geen optie ‘
China weigert overigens al het verder onderzoek dus wat china vind zal who blijkbaar aan hun reet roesten
Prisma23 schreef:https://www.nu.nl/coronavirus/6151323/kabinet-hoopt-1-november-alle-regels-te-schrappen-en-nachtleven-te-heropenen.html
Zouden wij dan ook per 1 november weer "met z'n allen" naar de kerk kunnen? Als er iets is waar ik naar uitkijk!
Westerse overheden herhalen nu EXACT wat het Vaticaan deed in de 17e eeuw, toen bewijs dat afweek van de officiële lijn dat de aarde het centrum van het universum was, werd afgedaan als ‘ketterij’ en met zogenaamde ‘wetenschappers’ te vuur en te zwaard werd bestreden.
meribel schreef:Mensen die zijn verbolgen dat kerken wel mogen en disco’s niet, wat voor voorstellingen zouden die hebben van onze diensten?
Je bent hypocriet. Zowel bij vaccins als bij medicijnen is het belangrijk om te kijken hoe veilig het is voordat je het inzet. Bij vaccins die goed getest zijn roep je dat de veiligheid ervan discutabel is en bij experimentele dingen die niet goed getest zijn roep je: waarom spuiten we dat niet bij iedereen in? Waaruit maar weer blijkt dat je alleen maar het tegenovergestelde van de doorgaande mening wil roepen zonder dat je er ook maar een beetje over nadenkt
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten