Zwarte pakken

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mar 2004 16:55

johannes1 schreef:
Johannes, waarom loop je in de zomer dan in pak? Das vreselijk warm als het 30 graden is en de zon schijnt fel toch?

warm nee hoor. waarom zou ik me in de zomer anders kleden voor de kerk dan in de winter?

Eh, misschien omdat je anders na een uur onder de bank ligt te hyperventileren??! :shock: 8)

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 31 mar 2004 16:56

ik heb na 2 uur in de kerkbank zitten er nog steeds geen last van hoor
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Equilibrist
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Equilibrist » 31 mar 2004 17:04

johannes1 schreef:ik heb na 2 uur in de kerkbank zitten er nog steeds geen last van hoor

Nou, als ik in de dienst ben, wordt er zoveel bewogen (opgestaan, gelopen, geklapt) dat ik het na een uurtje wel redelijk warm heb. Maar niet bloedheet ofzo. :wink:
Trouwens, zomer of winter, ik ga wel ''bedekt'' naar de dienst toe. Dus minstens een truitje met korte mouwen, geen spagettibandjes ofzo. Ik wil natuurlijk de mensen om me heen niet van de dienst afleiden :mrgreen: :wink: !
Maar dat geheel offtopic.

Ontopic: toen ik nog geen christen was had ik kennissen in de gothic scene, en liep ik zelf ook bijna altijd in zwarte kleding. Dat vonden veel christenen afstotend en eng, ipv netjes en gekleed. Nu draag ik gewoon allemaal verschillende kleuren kleding, en heb van die opmerkingen als (''duivelsachtig, heks, eng etc'') geen last meer. :!: Dus het lijkt me net in wat voor omgeving je bent, wat mensen van zwartgekleurde kleding vinden.

Eq.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mar 2004 17:10

johannes1 schreef:ik heb na 2 uur in de kerkbank zitten er nog steeds geen last van hoor

Dan hebben jullie zeker een geweldige airco ofzow.. Ik heb swinters meestal een trui aan, terwijl ik hartje zomer een luchtig overhemd zonder verder iets eronder soms al te warm vind.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 mar 2004 17:13

Hehe van stilzitten krijg je het niet zo snel warm ;)

warm nee hoor. waarom zou ik me in de zomer anders kleden voor de kerk dan in de winter?

Waarom zouden mensen zich in de zomer anders kleden dan in de winter? (wat de kerk er nou mee te maken heeft snap ik niet helemaal, moet je je daar dan anders voordoen dan je bent?)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 01 apr 2004 12:09

Waarom zouden mensen zich in de zomer anders kleden dan in de winter? (wat de kerk er nou mee te maken heeft snap ik niet helemaal, moet je je daar dan anders voordoen dan je bent?)

ik draag dus alleen pak als ik naar de kerk ga, maar dat terzijde. iemand zei van dat het warm is met 30 graden in pak, maar ik wilde maar aangeven dat dit niet zo is.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 01 apr 2004 12:23

johannes1 schreef:

ik draag dus alleen pak als ik naar de kerk ga, maar dat terzijde. iemand zei van dat het warm is met 30 graden in pak, maar ik wilde maar aangeven dat dit niet zo is.

Maar hoe kan dat dan? Ik heb het met gewoon een overhemd al warm zat als het 30 graden is, en veel mannen die een pak aan hebben houden hun colbert dan ook niet aan.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 apr 2004 12:28

Hm nee in een korte broek in de kerk zitten is ook niet koud... maar dan kijken mensen me wel raar aan... en al helemaal als ik dat in de winter doe :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 01 apr 2004 12:29

Maar hoe kan dat dan?

weet jij het dan weet ik het ook

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 apr 2004 12:46

Hehe ok, prima, als je dan in pak in de kerk wil zitten is dat prima...

Ik hoop dat mijn korte broek ook geen probleem is? :)

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 01 apr 2004 12:47

daar gaat het hier niet over marnix. dus daar ga ik dus mooi niet op in :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 01 apr 2004 12:55

johannes1 schreef:
Maar hoe kan dat dan?

weet jij het dan weet ik het ook

Oke, bij deze: Johannes de Superman van Refoweb! (ben je ook de enige in je kerk die dat volhoudt, of zitten daar allemaal van die diehards? want dan zou het ook nog aan de airco kunnen liggen)

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 01 apr 2004 12:57

verrassing, we hebben geen airco. van degene die meestal een pak dragen, dragen de meeste hem ook bij warm weer.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 01 apr 2004 12:58

johannes1 schreef:verrassing, we hebben geen airco. van degene die meestal een pak dragen, dragen de meeste hem ook bij warm weer.

Nouja, dan weet ik het ook niet meer..

Vrouwe Justitia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Vrouwe Justitia » 01 apr 2004 13:02

Misschien een oude kerk...?

(heerlijk altijd, als je daar 's zomers in de hitte even naar binnen kunt gaan :))
If you want world peace, fight for justice.

Terug naar “Archief”