Moderators: Memmem, Moderafo's
StillAwake schreef:Vaccinatiegraad in Engeland is inderdaad vrij hoog (ik heb afgelopen dagen in het VK gezeten, maar de meeste mensen die ik er over gesproken heb hadden nog maar 1 prik te pakken (AZ), ik heb alleen geen idee of dat voor heel het VK geldt, of alleen voor Schotland).
De Deltavariant lijkt om zich heen te grijpen onder mensen die niet, of niet volledig, gevaccineerd zijn.
Dat is althans wat in Schotse media gemeld werd.
StillAwake schreef:Je zei onlangs toch dat de meeste mensen in de huizen waar jij werkt niet gevaccineerd waren?
Als 30% zou overlijden kort na de vaccinatie zou dat echt wel onderzocht worden.
Sterker nog, toen een klein (maar potentieel dodelijk) risico op trombose ontdekt werd bij AZ is de campagne meteen stilgelegd (en niet alleen in NL).
Daarmee krijg je toch het vermoeden dat (hoewel de druk op vaccinatie inderdaad erg hoog is) veiligheid nog steeds op 1 staat.
Mortlach schreef:https://www.nytimes.com/2021/06/28/health/coronavirus-vaccines-immunity.html
Immuniteit door Moderna- en Pfizer-vaccins waarschijnlijk blijvend! Dat is natuurlijk geweldig nieuws. Als de varianten een beetje meewerken, denken de onderzoekers dat er géén boosters nodig zullen zijn.
lammetje schreef:Zonde van de investering die ze hebben gedaan door zoveel extra vaccins te regelen.
Of zou corona gewoon niet bestaan hebben en zeggen ze nu dat het zo goed helpt allemaal...![]()
Oh nee, dat is natuurlijk erg complottheorie achtig, maar toch krijg ik bij jullie altijd het gevoel om zoiets te schrijven. Jullie reageren altijd zo leuk op zulke posts.
lammetje schreef:Ik zit inderdaad vreselijk vast in het anti vaccineren. Juist deze reacties verdiepen de wortels.
Zit je aan de chemotherapie dan moet je vooral veel zoet eten, waterijsjes vol suiker bijvoorbeeld. Zou je minder last van bijwerkingen hebben... Nooit nagedacht dat kankercellen juist groeien van suikeren zo zit de hele gezondheidszorg vast in hun eigen bubbel. En zoveel mensen die niet beter weten en er lekker in mee gaan.
Mortlach schreef:
En waar denk je dat je normale cellen precies op draaien? Dat is toch echt glucose hoor.
lammetje schreef:Glucose en geraffineerde suikers, dat is toch wel een verschil hé. Anders zou iemand die volledig suikervrij eet niet kunnen leven.
lammetje schreef:Zonde van de investering die ze hebben gedaan door zoveel extra vaccins te regelen.
Of zou corona gewoon niet bestaan hebben en zeggen ze nu dat het zo goed helpt allemaal...![]()
Oh nee, dat is natuurlijk erg complottheorie achtig, maar toch krijg ik bij jullie altijd het gevoel om zoiets te schrijven. Jullie reageren altijd zo leuk op zulke posts.
StillAwake schreef:"zelf denken" noemt men dat
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten