Ze kunnen veel tegenwoordig
en dit n.a.v.:
Tot nu toe alleen een beetje een pijnlijke plek rond de injectielocatie, maar de 5G-ontvangst is geweldig! De naald die ze gebruikten was echt piepklein; het is een wonder dat ze er een microchip doorheen wisten te krijgen....
enz.
ik verwonder mij over de sfeer waarin de discussie inzake corona en dan nog meer de vaccinatie wordt gevoerd op een RefoWeb.
'Tegenstanders niet geduld', lees ik als kop boven een christelijke alinea in het magazine AMEN. Wat is dat toch steeds herkenbaar!
"Tussen eind december 2020 en eind april 2021 zijn er 3.362 doden geregistreerd na het ontvangen van het Covid-vaccin.
Dat zijn meer doden na vaccinatie dan van alle vaccinaties bij elkaar in de periode van 1997 tot 2013"
zo schrijft Tucker Carlson van Fox News. "No questions allowed" lees ik naast een foto van hem boven het artikel.
PKN: extra kerkdienst voor gevaccineerden
De PKN ziet "de eredienst en gastvrijheid" als essentiële onderdelen van het gemeente zijn. (.....) Door deze extra diensten worden niet-gevaccineerden niet benadeeld, vind de KPN. "Hiermee sluit je dus geen mensen uit, maar steeds meer mensen in." Knap gespeeld hè?
Nog knapper gespeeld vind ik deze:
De projectgroep adviseert kerkenraden een discussie over wel of niet vaccineren te vermijden
Ja, no questions allowed, denk ik dan als complotgekkie, (wel samen met duizenden anderen, hier niet op het forum actief, hoor)
met christelijke groet, wappie ben