Vandaag 59 km. Mooi weer, dus het was prettig om te fietsen.
Jaarstand 3626 km.
Moderators: johannes1, Moderafo's
elbert schreef:Dit weekend 53 km. Jaarstand 3679 km.
Ik fiets nu iets meer in de winterperiodes. De coronacrisis heeft daar ook bij geholpen: als ik overdag 2 uurtjes vrij neem, kan ik een mooi tochtje tijdens daglicht maken. 's Avonds is dat eigenlijk niet te doen in het donker.Marnix schreef:Toch mooi weer je jaarstanden van de afgelopen 2 jaar verbeterd. En dat ondanks wat blessureleed
elbert schreef:Ik fiets nu iets meer in de winterperiodes. De coronacrisis heeft daar ook bij geholpen: als ik overdag 2 uurtjes vrij neem, kan ik een mooi tochtje tijdens daglicht maken. 's Avonds is dat eigenlijk niet te doen in het donker.
elbert schreef:We beginnen weer met een schone lei voor 2021: dit weekend 53 km gefietst.
Ik merk wel dat fietsen in de winter echt een stuk lastiger is dan in de lente of de zomer. Het is koud, er staat meestal meer wind en de weg is vaker nat en vies door bladeren enz. Dat zorgt ervoor dat ik voor een ritje van 50 km net zoveel energie kwijt ben als voor een rit van 70 km in de zomer. Tenminste, zo voelt het.
Ik fiets eigenlijk altijd alleen. Dat is voor mij een manier om te relaxen en rustig na te denken.pindas83 schreef:Dat klopt wel denk ik elbert. Koude lucht ademt doorgaans ook minder lekker dan warme. Alsof er minder zuurstof in zit ofzo. Maar voldoening geeft het zeker wel. Heb je wel eens gezelschap van iemand met fietsen of doe je alles alleen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten