Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Spreeuw schreef:
Het is vandaag, 1 januari 2015, overigens erg rustig op dit forum! Er wordt zeer weinig gepost. Zijn veel mensen aan het slapen, of zo?
Ik wens iedereen een voorspoedig 2015 toe!
Marnix schreef:Het ziet er naar uit dat we eindelijk een keer een rustig oud- en nieuw krijgen. Het jongetje in me vindt dat ff slikken maar het volwassen gedeelte denkt dat het wel fijn en verstandig is
Marnix schreef:Het ziet er naar uit dat we eindelijk een keer een rustig oud- en nieuw krijgen. Het jongetje in me vindt dat ff slikken maar het volwassen gedeelte denkt dat het wel fijn en verstandig is
Chaya schreef:Het is typisch een geval van: de goeden moeten onder de kwaden lijden.
Ik gun jou van harte je vuurwerk, op oudejaarsavond om 12 uur. Mooi siervuurwerk met eventueel een klein knalletje.
Maar aangezien er een stel grenzenloze kansparels rondlopen, die al in september beginnen met opwarmen met illegaal vuurwerk, wordt het draagvlak klein.
De ramen staan nu al in de sponningen te trillen. Ja we moeten het melden en dat doen we ook. Maar die gasten zijn al weg vooraleer je je voordeur opendoet (als je dat al durft).
Onze overburen (sinds enkele jaren), kregen altijd familie uit Duitsland over en wat die meenamen
Tot 2 uur half 3 was het één aaneengesloten geknal, gedreun, gesis, gejank.
V r e s e l i j k.
Dat er nooit iets gebeurd is, mag echt een Wonder heten.
Dus nee Marnix, ik mis het zeker niet!!
Chaya schreef:Maar aangezien er een stel grenzenloze kansparels rondlopen
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten