Sodeju Mortlach, das veel!
Ik las vanmorgen dat onze Grote Blonde Leider ook graag mensen met bleekmiddel zou injecteren, nou dan halen we die een miljoen doden makkelijk…..
Moderators: Memmem, Moderafo's
irmo schreef:Sodeju Mortlach, das veel!
Ik las vanmorgen dat onze Grote Blonde Leider ook graag mensen met bleekmiddel zou injecteren, nou dan halen we die een miljoen doden makkelijk…..
Chaya schreef:Ach ja, maar hij riep wel op tot een biddag.
En daarmee sprak hij de evangelicals weer zodanig naar de mond, dat ze hem weer kunnen vertrouwen.![]()
Dit zou bij Rutte gemist worden.
Dan mis ik het liever...
Chaya schreef:Ach ja, maar hij riep wel op tot een biddag.
En daarmee sprak hij de evangelicals weer zodanig naar de mond, dat ze hem weer kunnen vertrouwen.![]()
Dit zou bij Rutte gemist worden.
Dan mis ik het liever...
irmo schreef:Liever een oprechte atheist dan een onoprechte gelovige. Als Rutte nu opens doet alsof ie gelovig is vertrouw ik hem nie meer hoor
irmo schreef:tja ik ben geen fan van Rutte, dat moge duidelijk zijn. Maar hij doet het inderdaad goed. We doen het iig beter dan de Amerikanen dacht ik zo.
Chaya schreef:Je hoeft ook geen fan te zijn irmo.![]()
Als je het er maar mee eens kunt zijn dat wij deze premier hebben.
Nou, ik zou dus even niet weten wie hem zou moeten vervangen, Grapperhaus?
irmo schreef:Ik dacht dat jij sgpstemmer was? Ik vind Carola goed, die zou ik wel eens willen zien in zon rol.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten