Moderators: johannes1, Moderafo's
elbert schreef:Ik ben weer van de 0 af: 46 km op zaterdag.
Nou was me dat geen prettig ritje. Niet alleen was het weer niet al te best (wind, regenachtig), maar ik was vlak ervoor ook door mijn rug gegaan en dat was te voelen onderweg. Ik was blij dat ik weer thuis was.
Zeg dat wel. Gisteren 66 km. Het was koud, het was miezerig, ik ben verkouden en heb nog naweeën van mijn rugpijn en ben dus totaal niet in vorm. Dus vroeg ik me onderweg meerdere keren af waar ik aan begonnen was.pindas83 schreef:Fietsen in januari kan wel eens afzien zijn Elbert
elbert schreef:Dit weekend kon ik weer 43 km bijschrijven bij mijn jaarstand: 208 km.
. Dus dan maar even gebruik maken ervan. Dat is van Bkool dan wel weer aardig dat er veel simulaties van bestaande cols zijn, dat heeft Zwift niet. Ik zat te denken aan de Ventoux of de Galibier. De Telegraphe had ik al gedaan omdat dat neerkwam op ong. 1 uur rijden en dat vond ik wel even best toen. Maar een hele leuke col is het niet, de Galibier daarentegen is wel prachtig maar ook een stuk langer en zwaarder. Zeker in het echte leven want dan moét je eerst die Telegraphe nog over alvorens de Galibier te pakken, dat is althans dé mooiste kant van berg die je op wil rijden. Dat hoeft op de Tacx niet gelukkig!
) tegen soms 12% opfietsen. Gelukkig heeft de Tacxfiets een compact 50-34 maar het hield niet over. Gemiddelde cadans was dan ook best laag: 60 Ik vind het helemaal niks, dat binnenfietsen. Het is een noodzakelijk kwaad soms.pindas83 schreef:I3 bidons leeg, de vloer een zwembad en 2,5kg lichter. Leuk dat binnen fietsen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten