Ach mensen, ga toch weg! Het bevalt mij prima, een leven zonder refowebforum. Ik raad het iedereen aan.
Alleen als ik mij verveel en wat vermaak zoek, lees ik dit topic en het topic "reacties op de vragenrubriek".

*duikt weer onder*
Moderators: henkie, Moderafo's
mona schreef:Nou dat vind ik toch wat kort door de bocht.
Het is heel simpel op te lossen: als er een vraag gesteld wordt, dan beantwoord je die. Zo nodig PB.
Het staat iedereen fatsoenlijk een gestelde vraag te beantwoorden. Ook als je moderator bent.
irmo schreef:Je hoeft het ook niet met elkaar ens te zijn, maar je kan toch gewoon met elkaar in gesprek gaan?
irmo schreef:Schijnbaar kan dat niet zonder toch fijn een steek onder water te geven als je de kans daartoe hebt.
irmo schreef:Modereren wordt hier al tijden niet meer gedaan.
mona schreef:Vooral het cynisme soms, doet me huiveren.
MoesTuin schreef:Chaya en Speedy denken dat het zwijgleden zijn maar ik denk toch geen 6000 leden die alleen lezen.
Zou een poll over geopend kunnen worden.
Sowieso zeg ik nooit dat ik een persoon onbijbels vind, maar een bepaald standpunt uit jullie leer vind ik wel onbijbels.Chaya schreef:Nee die indruk is niet juist. Het gaat erom dat de geloofsdopers de kinderdopers onbijbels vinden.
Terwijl veel kinderdopers over het algemeen de geloofsdoop wel in bepaalde gevallen accepteren.
naamloos schreef:Sowieso zeg ik nooit dat ik een persoon onbijbels vind, maar een bepaald standpunt uit jullie leer vind ik wel onbijbels.
Het feit kinderdopers de geloofsdoop wél kunnen accepteren (onder bepaalde omstandigheden) komt omdat die twee voor jullie gewoon te combineren zijn. Dat kan nou eenmaal niet bij de verbondsvisie van geloofsdopers, want daar sluit het een het ander uit.
Zo vinden creationisten mensen die geloven dat God de wereld geschapen heeft via evolutie onbijbels, of in ieder geval vinden ze hun overtuiging onbijbels.
En als je iets een onbijbels standpunt vind moet je dat gewoon kunnen zeggen vind ik, dat heeft niks met respectloos te maken.
Chaya schreef:Dat hoeft helemaal niet.
Kijk eens in de ledenlijst en zie dan zelf met eigen ogen achter hoeveel namen een 0 (of een 1 of een 3) staat. Dat betekent: wel lid, (vrijwel) nooit gepost.
memberlist.php?start=6000
Als iemand een standpunt heeft wat naar mijn mening niet Bijbels te onderbouwen is, dan vind ik dat onbijbels standpunt. Net zoals een ander mijn visie op de evolutie onbijbels vind.Speedy schreef:Het is een groot verschil om te zeggen of je het met een standpunt niet eens bent of dat je iets onbijbels vindt. Met het laatste geef je een conclusie over het geloof over een ander en toon je geen respect te hebben voor een ander. En geen respect coor de uitgangspunten van dit forum.
Speedy schreef:Het is een groot verschil om te zeggen of je het met een standpunt niet eens bent of dat je iets onbijbels vindt. Met het laatste geef je een conclusie over het geloof over een ander en toon je geen respect te hebben voor een ander. En geen respect coor de uitgangspunten van dit forum.
Johan100 schreef:Wat een gestook weer! Waarom hang je hier dan rond? Vraag ik me dan af. Of het moet als humor bedoeld zijn of aandachttrekkerij o.i.d.
irmo schreef:U is zeurtrut. Ik was serieus eigenlijk. Van de - schijnbaar- 6000 leden zijn er maar 3 geweest die een serieuze poging gedaan hebben. De rest had meer plezier in afkraken. eerlijk gezegd mag je je dat best aantrekken. Dat je dat niet leuk vind om te horen, snap ik wel, maar jij hebt ook niet veel moeite gedaan, wel?
pindas83 schreef:Als iedereen dan toch zo aan het klagen is, draag ik graag mijn steentje bij.
Allereerst is mijn grootste ergernis op moderatiegebied dat Henkie niet adequaat zijn ritten en jaarstanden post. En dan wél vervolgens aankomt met 6000km.
Ja, dan is het ook niet heel vreemd dat er vele forummers weglopen.
Johannes1 die in z 'n eentje allerlei rare namenspelletjes zit te spelen.
elbert waarop helemaal nooit wat op aan te merken is.
Over Omega ben ik terughoudend gezien zijn mogelijke connecties met satudarah, bandidos o.i.d. maar als klein irritatiepuntje wil ik dit aanstippen:
;)
Zo dat is er weer uit, fijne avond allen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast