Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:een citaat? Waarom doet ze die enge website er dan op? En waarom schrijft ze dat dan allemaal? Om te provoceren?
Ik vind het maar een maffe website, heb je 'm bekeken?
Je gelooft toch dat er geen afval der heiligen bestaat? waar maak je dan druk om, je God zal je beschermen, je bent Gods kind, en God laat het niet toe dat de Satan zijn kinderen afneemt.... De Satan zaagt de poten van je geloof al aardig door, je bent niet zo zeker.Mariamagdalena schreef:M@rije schreef:ken je de kracht van de duivel niet zeker
ja, ik ben het wel met je eens, zelfs ik kreeg de nijging om er te lang op te blijven hangen...........
Niet doen, dus!
Raido schreef:Je gelooft toch dat er geen afval der heiligen bestaat? waar maak je dan druk om, je God zal je beschermen, je bent Gods kind, en God laat het niet toe dat de Satan zijn kinderen afneemt.... De Satan zaagt de poten van je geloof al aardig door, je bent niet zo zeker.Mariamagdalena schreef:M@rije schreef:ken je de kracht van de duivel niet zeker
ja, ik ben het wel met je eens, zelfs ik kreeg de nijging om er te lang op te blijven hangen...........
Niet doen, dus!
Raido schreef:Je gelooft toch dat er geen afval der heiligen bestaat? waar maak je dan druk om, je God zal je beschermen, je bent Gods kind, en God laat het niet toe dat de Satan zijn kinderen afneemt....Mariamagdalena schreef:M@rije schreef:ken je de kracht van de duivel niet zeker
Niet doen, dus!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten