Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:Nee, Aragorn, vissen helpt niks(daar houdt Dr. Rosekapje trouwens helemaal niet van
)
We moeten natuurlijk niet te snel gaan... Dat is niet goed en heeft geen nut... Of lees jij in een goed![]()
boek altijd eerst het laatste hoofdstuk?
rosekapje schreef:Nee, maar wat ik bedoel te zeggen is met mijn bijna 8 berichten op een dag ik niet het gevoel heb dat mijn relatie er onder lijdt (als ik het mis heb mag je het zeggen hoor collega![]()
![]()
).
Dr. Rosekapje
columbus schreef:rosekapje schreef:Nee, maar wat ik bedoel te zeggen is met mijn bijna 8 berichten op een dag ik niet het gevoel heb dat mijn relatie er onder lijdt (als ik het mis heb mag je het zeggen hoor collega![]()
![]()
).
Dr. Rosekapje
eeh jouw relatie niet nee![]()
![]()
Ja een pracht foto gewoon![]()
![]()
Col? zullen we ook zo'n mooie van ons plaatsen![]()
![]()
JA, Johan mag hoor![]()
![]()
![]()
Ik meen me te herrinneren dat Ass. Dr. Johan 81 mijn assistent is, door mij aangenomen. Dus als er iemand is die hem kan ontslaan dan ben ik dat
Aragorn schreef:Oke, nieuwe poging:
Haar opnieuw terugverleiden? Zo uitmuntend en galant zijn dat die ander daar never aan kan tippen? (maar dan weer niet te opdringerig natuurlijk.. pfffuuuuh moeilijk hoor!)
columbus schreef:Aragorn schreef:Oke, nieuwe poging:
Haar opnieuw terugverleiden? Zo uitmuntend en galant zijn dat die ander daar never aan kan tippen? (maar dan weer niet te opdringerig natuurlijk.. pfffuuuuh moeilijk hoor!)
Overkill! als je dat doet, uitmuntend bezig zijn, gelooft ze je toch niet meer. verloren moeite en energie is mijn ervaring.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten