Raido schreef:geestlijk licht hoeft geen fysiek licht te zijn... dat licht kan liefde zijn.
Nee nee, het Licht zelf is geen liefde. Liefde kan een lichtstraal zijn.
Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Nee daar ben ik het niet mee eens... Zelf licht is zo relatief als Einstein. Je hebt mensen die altijd in het licht zijn geweest... bij hun zou er dus geen licht bestaan omdat ze van het bestaan weten.
Zoals VJ weet is licht bij mij niet altijd positief... ik vind licht eng, en blij eigenlijk liever lekker in mijn put zitten. Omdat ik niet weet wat ik met licht, of met iemand, met liefde moet... ik kan dat niet gebruiken, niet hanteren... ik weet niet hoe.
hijwel schreef:Ik vroeg me dit af, ik had het er vanavond over met een aantal vrienden. Ik weet dat ze in Jezus geloven als hun persoonlijke zaligmaker, maar toch vroegen ze zich af of ze wel konden sterven op dit moment.
Daarom mij vraag: kan jij sterven?
babbeltje schreef:hijwel schreef:Ik vroeg me dit af, ik had het er vanavond over met een aantal vrienden. Ik weet dat ze in Jezus geloven als hun persoonlijke zaligmaker, maar toch vroegen ze zich af of ze wel konden sterven op dit moment.
Daarom mij vraag: kan jij sterven?
Nee, ik kan niet sterven!!! Ik hoop wel dat ik voordat ik sterf ook mag zeggen dat ik kan sterven, dat ik er naar mag verlangen om bij God te horen en voor altijd te blijven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten