Bambi schreef:Geloof weet vaak meer dan de wetenschap
Het is maar net hoe je '
weten' definieert. Ik weet meer van poltergeists dan jij. Lekker belangrijk denk jij dan.....En terecht
Als je ziet dat de wetenschap nog steeds niet verder gekomen is dan kankercellen vermoorden, door alle cellen te vermoorden, terwijl ook nog steeds alle mogelijke redenen aangevoerd worden, om te verklaren waarom mensen kanker krijgen, heb ik weinig hoop in DIE wetenschap.
Ik zou zeggen: Adviseer mensen die kanker krijgen een gebedsgenezer te bezoeken (of alternatieve geneeswijzen toe te passen). Sylvia Millecam deed dat ook!
Ik vind je opmerking stuitend arrogant! En dom bovendien. Bezoek het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis eens. Moet je kijken wat een stel kneuzen van wetenschappers daar rondloopt!
Dus die C14 methode, die dan moet bepalen hoelang iemand dood is, aan de hand van de hoeveelheid koolstof en dan moet berekenen hoelang die koolstof in die vondst heeft gezeten, terwijl er vele (omgevings)factoren zijn die dat beïnvloeden,
Welke omgevingsfactoren? En is C14 de enige methode? Of zou dit slechts 1 van de bewijsstukken zijn om data te verkrijgen m.b.t. hoe lang iemand dood is. Je hebt geen flauw benul!
Maar misschien heb je gelijk en moeten we ook hier gebeds-visionairs gaan inzetten.
heeft bij mij net zo weinig vertrouwen, als de wetenschap die kankercellen bestudeert. Daar kijken ze ook niet naar alle factoren, maar met net zo'n kokervisie
De meest stuitende reactie die ik op dit forum tot nu toe heb gelezen. Ik maak hier zelfs melding van!
Ik werk bijna dagelijks met kankerpatienten en weet dat er
ALLES aan gedaan wordt om deze hardnekkige ziekte onder de knie te krijgen. Van radicaal wegsnijden, tot studie van de genetica toe. En dan kom jij met zo'n tenenkrommende reactie! BAH!
You are entitled to your own opinion, but you are not entitled to your own facts.
Daniel Patrick Moynihan