en dat laatste wat jij schrijft, daar leg ik steeds de nadruk op ik laat vergelijkingen zien argumenten uitspraken van geschiedkundigen en ook bewijzen
Het spijt mij Heinje ook hierin zal je het onderspit moeten delven
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
antoon schreef:en dat laatste wat jij schrijft, daar leg ik steeds de nadruk op ik laat vergelijkingen zien argumenten uitspraken van geschiedkundigen en ook bewijzen
Het spijt mij Heinje ook hierin zal je het onderspit moeten delven
Ik denk dat jij dit laatste al heel snel denkt. En ik wil best met van alles het onderspit delven....als de ander maar gelijk heeft. Dan geef ik ruiterlijk mijn fout(en) toe!
heintje schreef:@Antoon
Ik denk inderdaad dat jij denkt dat je gelijk hebt. En ook altijd gelijk zal blijven hebben. Geen wetenschappelijk bewijs dat tegen jouw gelijk in kan gaan! Want eigenlijk is het leven heel simpel: De bijbel heeft gewoon gelijk. We hebben ruim 200 jaar, (m.b.v. kritisch wetenschappelijk denken en onderzoek) weggegooid. Het stond gewoon in de bijbel.
heintje schreef:Antibiotica: Het werkt! En als het niet meer werkt (resistentie) weten we ook hoe dat komt (evolutie). Staat dat in de bijbel?
Vliegtuig: Het werkt! Ondanks de zwaartekracht. Als een vliegtuig neerstort weten we dus hoe dat komt.
heintje schreef:Je computer: Elektriciteit. Het elektromagnetisch spectrum. We hebben het middels wetenschappelijk onderzoek ontdekt en passen het massaal toe!
Je TomTom: Principe van de quantummechanica wordt hier toegepast. Het werkt!
Louis Pasteur, Albert Einstein, Marie Curie, Carl Linnaeus en Charles Darwin, Georges Cuvier, Watson en Crick, Stephen Hawking etc etc... Loosers! Allemaal prutsers. Zonde van de tijd.
mohamed schreef:Hoewel ik de Bijbel geloof, vind ik het ook onzin om er de relativiteitstheorie in te ontwaren omdat duizend jaar is als een dag voor God.
heintje schreef:Ik wacht dan nog steeds op de leeuw!
heintje schreef:Maar je zegt het zelf al. Ik heb WEER een nieuwe boksbal gevonden. Het aantal boksballen is voor de atheïst dan ook groot. Heel groot. Er is geen onderwerp dan niet van terechte kritiek verheven is.
mohamed schreef:Alleen barbaren slaan alles stuk wat ze niet bevatten kunnen.
Mohamed:
Alleen barbaren slaan alles stuk wat ze niet bevatten kunnen.
Yoshi:
Dat klopt, en dat zien we dan ook veelvuldig gebeuren hier.
Gewoon geen aandacht aan schenken, dan houdt het vanzelf wel op.
mohamed schreef:Alleen barbaren slaan alles stuk wat ze niet bevatten kunnen.
Yoshi schreef:Dat klopt, en dat zien we dan ook veelvuldig gebeuren hier.
Gewoon geen aandacht aan schenken, dan houdt het vanzelf wel op.
Edit; ze zullen ongetwijfeld verongelijkt zijn en met de meest infantiele dingen komen strooien en bekrompen vergelijkingen maken. Maar dat deert ons niet. Ze laten overduidelijk zien de innerlijke vrede van Christus niet te willen kennen ondanks dat uit al hun acties een hunkering naar Christus blijkt. We moeten eigenlijk gewoon medelijden hebben met deze geestelijk onderontwikkelde personen.
mohamed schreef:Inderdaad maatje, gewoon negeren zulke zielige figuren en je mening blijven geven.
"mohamed"]
Inderdaad maatje, gewoon negeren zulke zielige figuren en je mening blijven geven.
mohamed schreef:Inderdaad maatje, gewoon negeren zulke zielige figuren en je mening blijven geven.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 397 gasten