Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 mar 2004 23:34

Femke schreef:Ja Aragorn bedankt! Hier heb ik wat aan! Ben net al bij de slijter geweest en heb daar een aantal flesjes noaber bier gehaald. Dus dat wordt vanavodn lekker met (van :mrgreen: ) elkaar genieten op de bank.

:roll: tenminste dat hoop ik :( mijn vriend wou vanavond praten :?

groetjes Femke

Heeftie zo'n saaie stem dat je dat zo erg vind? :wink:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 24 mar 2004 08:55

Aragorn schreef:
Femke schreef:Ja Aragorn bedankt! Hier heb ik wat aan! Ben net al bij de slijter geweest en heb daar een aantal flesjes noaber bier gehaald. Dus dat wordt vanavodn lekker met (van :mrgreen: ) elkaar genieten op de bank.

groetjes Femke

Ik denk dat Femke vanavond heftig geknuffeld wil worden. En zou dat bier nodig zijn om in de stemming te komen? :)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 mar 2004 11:52

Wie weet...? Mijn ervaring is echter dat bier meer is om relaxed als maatjes op de bank te zitten en gezamenlijk een kratje weg te werken. :D Terwijl je om in een echt passionele stemming te komen :oops: beter aan kan komen met een fles vurige rode wijn, of sterke drank. :lol:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 24 mar 2004 22:36

Om een relatie goed en toch ook spannend te houden moet je echt wel je best doen, het gaat niet vanzelf 8) . Stuur je geliefde eens een kaartje, of verras haar met een boeket, het zijn kleine dingen die een relatie aangenaam houden. Meer voorbeelden zijn er genoeg, al kun je die zelf ook wel bedenken. :wink:
Toch is het wel belangrijk om te weten wat je geeft, denk er goed over na, want impulsieve aankopen kunnen heel leuk en spannend zijn, maar soms kom je toch in een situatie terecht dat je denk van hoe leg ik dit uit? :roll:

Het was december, pakjesavond in bij de schoonouders van Gerrit. Al dagen was Gerrit zenuwachtig, iedere keer was het weer spannend wat er in het kadopapier verpakt zat.
Zelf had hij al weken van tevoren een kadootje gekocht voor Jane. Hij hoefde er niet over na te denken, want hij wist wel wat hij mooi vond. :P Ook Gerrit hield ervan om zijn vrouw eens onverwachts te verrassen, ook al waren het soms niet altijd aangename verrassingen voor Jane. :?
Maar het kado wat hij had gekocht zou zijn nachtelijke huwelijksleven ten goede moeten komen, het was al niet verkeerd vond hij, maar het kan altijd beter! 8)
Dus heel de familie zat gezellig bij elkaar, hapjes en drankjes, gezellig kletsen en toen kwam het moment dat de kadootjes uitgepakt moesten worden.
Eerst de neefjes en nichtjes natuurlijk want die waren bijna net zo zenuwachtig als oom Gerrit, en toen de kleintjes hun kadootjes uitgepakt hadden was Gerrit aan de beurt.
Nieuwe sokken, aansteker een een chocoletter. Gerrit blij als een kind en vol spanning wachtte hij het moment af dat Jane haar pakje mocht openmaken.
Iedereen keek vol verwachting naar Gerrit en dan weer naar Jane, wat zou hij dit jaar weer voor haar gekocht hebben? Een verrassing kon je wel aan hem overlaten vond iedereen, hij was meestal zo attent en romantisch. :)
Jane scheurde de verpakking eraf en hield het kado omhoog zodat iedereen het kon zien.
Alle monden zakten open van verbazing en Jane werd rood toen ze zag wat ze in haar handen hield, hoog boven haar hoofd. :oops:
Gerrit keek vol trots en genoot van het effect wat zijn kado teweeg bracht. Hij had het toch maar weer gedaan! 8) Zijn kado, een heel erg pikant lingeriesetje…fel roze :shock: ( en verder zeg ik er niets over :D )
Boze blikken van schoonpappa en schoonmamma, verbaasde en geschokte blikken van andere familieleden deden hem afvragen of er iets mis was met zijn kado. :?

‘Mooi hé! Maar eehh, is de kleur of de maat niet goed? Ik kan nog ruilen hoor’ zei Gerrit. :mrgreen: :lol:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 24 mar 2004 23:02

hai!

Nou, ik vind het een leuk kado van die gerrit. en die familie van hem moet niet so moeilijk kijken want die doen het zelf denk ik ook, zukke kadootjes geven, alleen doen die het stiekum!
geloof me,zo gaat dat meestal! ik heb in een magazijn gewerkt wat vol lag met roze en blauwe slips al dan niet met touwen eraan!, je moest eens weten hoe hard die dingen gingen.

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 24 mar 2004 23:09

van de familie moet je het maar weer hebben he :|
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 mar 2004 10:07

janneman83 schreef:oef :shock: ik blij dat ik dan geen vriendin meer heb die die curses kan volgen. anders moest ik daar ook weer aan wennen. Weet niet of dat wel goed voor me hart zou zijn geweest. :mrgreen: :lol: :lol: :wink:

Lieve Janneman,

Tuurlijk had dat geen problemen geleverd met je hart, misschien wat extra kloppen en dat het bonsen van afstand hoor en zichtbaar is :roll: , maar ach ja... dat is nou ook weer niet zo erg. Ja en Janneman, wennen moet je altijd in een relatie :wink: .
Maarre, mocht er tzt weer een vriendin komen, laat het me even weten :D Bij deze bied ik haar de cursus aan :lol: gratis wel te verstaan 8)

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 mar 2004 10:10

janneman83 schreef:Hoe raar kan de weg des liefde zijn he :shock: :oops:

Lieve Janneman,

Inderdaad daar heb je helemaal gelijk in :lol:
Maar iets zegt me dat jij ook een soorgelijk :roll: of misschien juist een heel ander :shock: verhaal hebt, dat je met ons wilt delen :)
Schroom niet, je mag het zelf plaatsen, maar ook naar 1 van ons PBen of mailen dan plaatsen we het anoniem in de rubriek 8)

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Femke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Femke » 25 mar 2004 10:27

columbus schreef:
Aragorn schreef:

groetjes Femke

Ik denk dat Femke vanavond heftig geknuffeld wil worden. En zou dat bier nodig zijn om in de stemming te komen? :)

Dr. Columbus,

Je had helemaa gelijk, ik wou gewoon stevig :shock: geknuffeld worden... maar nee, mijn vriend was niet in de stemming, hij wou praten :? niet dat dat zo erg is, omdat ie een saaie stem heeft, alhoewel het was me nooit zo opgevallen, maar dinsdagavond, tjonge, ik had moeite om mijn gedachten erbij te houden :roll: .
Maar, nee ik zag er tegen op, omdat ik nattigheid voelde :roll: .
Jaja, hij wou praten omdat hij een punt achter onze verkering wou zetten :( en tja dat is ook gebeurt dinsdag. Het is over :cry: . Dus het bier staat nog steeds koud.

Voel me echt belabberd :? ,maar dat zal er wel bij horen :| . Beetje liefdesverdriet, maar dat hoort erbij he?! :roll:

Nou, misschien dat jullie 1 of andere methode weten, maar ik vraag me af of er iets bestand is tegen liefdesverdriet

groetjes Femke
De mooiste dingen in het leven zijn niet tastbaar.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 mar 2004 10:46

Lieve Femke,

Dat is niet zo leuk, maar oke het zijn in feite (helaas) ook normale dingen, hoort erbij.
Het voel misschien even rot, maar het slijt :roll: echt!

Ik wil mezelf wel even aanbieden voor dat noabers bier, gaan we gezellig wat drinken en wat kletsen. Dat kletsen, ja dat zal natuurlijk over 1 onderwerp gaan he?! :mrgreen:
Juist ja :mrgreen: Kerels :roll:
Want daar raak je in een levenlang :shock: nog niet over uitgepraat :roll: .

Femke, sterkte!

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

chipkip

Berichtdoor chipkip » 25 mar 2004 11:06

cash schreef:hai!

Nou, ik vind het een leuk kado van die gerrit. en die familie van hem moet niet so moeilijk kijken want die doen het zelf denk ik ook, zukke kadootjes geven, alleen doen die het stiekum!
geloof me,zo gaat dat meestal! ik heb in een magazijn gewerkt wat vol lag met roze en blauwe slips al dan niet met touwen eraan!, je moest eens weten hoe hard die dingen gingen.

Nee, ik hoef dat niet te weten :x
(verschrikkelijk kerst met zulke pakjes... en dan moet je van tevoren ook nog een kalkoen of een kip eten ofzo, bah :x ) maar dit tussen haken :mrgreen:
sorry, ben een niks leuk vinden bui geloof ik :roll:
Maar kan dat ook te maken hebben met gevoelens en hormonen enzo?? :roll: Ik voel me zo anders de laatste tijd. Zo apart zeg, ik wil niks, kan niks, eet niks :?: ehm nou ja, wel wat natuurlijk, want van liefde alleen kan je ook niet eten :?: euhm leven, bedoel ik.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 mar 2004 12:01

Heej femke!

Je gaf zelf toch ook al aan niet zo verliefd meer te zijn, of praatte je eigenlijk voor je vriend? In ieder geval mooi balen, ik heb net hetzelfde meegemaakt.. en volgens mij heel refoweb zo onderhand.. (zou er een bepaald verband liggen tussen veel refowebben en op de klippen lopende relaties? :roll: taak voor de doctoren om dat eens grondig te onderzoeken lijkt mij :!: :mrgreen: )

Vito
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Vito » 25 mar 2004 12:59

Misschien dat veel "refowebben" impliceert dat je in het (echte) leven sociaal niet zo'n topper bent, wat in een relatie funest kan zijn....?

In mijn geval: 123 berichten in anderhalf jaar tijd valt toch wel mee...?

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 mar 2004 14:30

Hier is dan eindelijk een foto van dr. Bloempie:

Afbeelding

(Hij is wel een beetje groot, maar anders is ie niet scherp)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 25 mar 2004 18:59

bloempie19 schreef:Hier is dan eindelijk een foto van dr. Bloempie:

Afbeelding

(Hij is wel een beetje groot, maar anders is ie niet scherp)

ja lieve mensen, ze is het echt! is het geen schatje? :wink:

Terug naar “Archief”