schaapje schreef:Nou dát is een opmerkelijk nieuwtje.![]()

@boekenlezer
Voor veel mensenw vervalt juist die optie zodra ze getrouwd zijn

Moderators: Memmem, Moderafo's
schaapje schreef:Nou dát is een opmerkelijk nieuwtje.![]()
Mortlach schreef:De dader was Amerikaan, geboren in Amerika van Afghaanse ouders.
Mortlach schreef:Het is schandalig dat Trump een complete bevolkingsgroep verantwoordelijk houdt voor de misdaden van 1 gestoorde persoon. Het is toch te gek voor woorden dat er wordt gekeken naar hoe ze een volledige religie kunnen verbieden terwijl het doorvoeren van volslagen voor de hand liggende wapenwethervormingen taboe is.
pindas83 schreef:![]()
@boekenlezer
Voor veel mensen vervalt juist die optie zodra ze getrouwd zijn
Boekenlezer schreef:Je noemt hier punten waarin je denk ik wel gelijk hebt. Maar ik denk dat het contrast een complete bevolkingsgroep tegenover één gestoorde persoon veel te scherp is. Dan doe je net alsof het om niet meer gaat dan om een psychische stoornis o.i.d. van een enkeling. Dat geloof ik niet.
Waar veel islam is, is het immers regelmatig "boem!" Het bleef in het nieuws bijvoorbeeld niet bij het nieuws van die ene schutter, maar in Frankrijk gebeurde er ook weer iets, zie waarnaar ik verwees. En hoeveel aanslagen zijn er inmiddels al niet geweest uit naam van de islam?
Tante Pollewop schreef:Ik begrijp niet waarom jij je onfrisse ideeën over homoseksualiteit zo openlijk moet etaleren. Heb eens wat meer respect voor je naaste.
Nee dat is niet normaal. Dat is behoorlijk dom, onwetend en kwetsend voor je medemensen.Boekenlezer schreef:Wat is er onfris aan, om homoseksualiteit onfris te vinden? Dat is toch normaal?
Nee hoor, seksualiteit is voor ieder die daar met vol bewustzijn voor kiest. Dat jij dat niet vindt, hebben anderen niets mee te schaften.Boekenlezer schreef:Mensen van hetzelfde geslacht horen op een gewone manier met elkaar om te gaan, dat moet niet geseksualiseerd worden. Seksualiteit is iets voor tussen een man en een vrouw, die getrouwd zijn met elkaar.
Als je homo bent, draait je hele leven natuurlijk alleen maar om seks.Boekenlezer schreef:En als je wel homoseksuele gevoelens hebt, wees dan een vent en beheers je, en ga niet seksueel met iemand van je eigen geslacht om.
Dat mag je gerust zeggen, maar ik mag gerust zeggen dat ik jouw ideeën onfris, verwerpelijk, dom, onwetend en kwetsend vind.Boekenlezer schreef:Het zou toch een ernstige inperking van de vrijheid van meningsuiting zijn als ik niet meer mag zeggen wat ik van homoseksualiteit vind.
Yoshi schreef:Een predikant in de VS is helemaal van het padje; http://www.ad.nl/buitenland/woede-na-sc ... ~a8b0b76d/
Boekenlezer schreef:Wat is er onfris aan, om homoseksualiteit onfris te vinden? Dat is toch normaal? Mensen van hetzelfde geslacht horen op een gewone manier met elkaar om te gaan, dat moet niet geseksualiseerd worden. Seksualiteit is iets voor tussen een man en een vrouw, die getrouwd zijn met elkaar.
En als je wel homoseksuele gevoelens hebt, wees dan een vent en beheers je, en ga niet seksueel met iemand van je eigen geslacht om.
Het zou toch een ernstige inperking van de vrijheid van meningsuiting zijn als ik niet meer mag zeggen wat ik van homoseksualiteit vind.
Marnix schreef:Als je overtuigd bent dat homoseksualiteit niet kan is denk ik de enige optie die je hebt om met homoseksuelen om te gaan en ze over God te vertellen.
Waarom heb ik ook zo'n gruwelijke manier aan de conservatief christelijke mentaliteit in Amerika (en niet alleen daar) waar men met bordjes demonstreert dat God homo's haat.
Yoshi schreef:Een predikant in de VS is helemaal van het padje; http://www.ad.nl/buitenland/woede-na-sc ... ~a8b0b76d/
Tante Pollewop schreef:Nee dat is niet normaal. Dat is behoorlijk dom, onwetend en kwetsend voor je medemensen.
Tante Pollewop schreef:Nee hoor, seksualiteit is voor ieder die daar met vol bewustzijn voor kiest. Dat jij dat niet vindt, hebben anderen niets mee te schaften.
Tante Pollewop schreef:Als je homo bent, draait je hele leven natuurlijk alleen maar om seks.
Echt, hoe kun je zo beperkt denken..
Tante Pollewop schreef:Dat mag je gerust zeggen, maar ik mag gerust zeggen dat ik jouw ideeën onfris, verwerpelijk, dom, onwetend en kwetsend vind.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten