schaapje schreef:Dat zijn mijn woorden niet human dat maak jij er van.
Leg eens uit wat je dan bedoeld schaapinnetje.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
schaapje schreef:Dat zijn mijn woorden niet human dat maak jij er van.
hans0166 schreef:
ligt er maar aan hoe je het beziet...
verliefdheid is een emotie veroorzaakt door hormonen, feromonen en ga zo maar door..
liefde is een houding
Mario schreef:Misschien dat JH wil uitleggen wat ik misschien mis in het plaatje?
IRHuman schreef:Leg eens uit wat je dan bedoeld schaapinnetje.
schaapje schreef:Een vraag aan de heren is liefde een waarheid?
schaapje schreef:Ik heb het over Agape een ander soort liefde een liefde die onvoorwaardelijk is.
Een liefde die beschreven is in de brief Kor.13
JohannesHermanus schreef:Als een koe! En van alle dieren vind ik de ogen van een koe een van de mooisten.
.
IRHuman schreef:Bestaat onvoorwaardelijke liefde dan? Ik betwijfel dat namelijk. Dat durf ik namelijk niet te stellen zo.
Makkelijk om te zeggen dat iets bestaat, maar het echt onderbouwen is iets heel anders.
IRHuman schreef:Ah, dat maakt een boel duidelijk. Kan nu meer een beeld vormen bij je onderschrift.
schaapje schreef:God heeft ons onvoorwaardelijk lief, mensen mogen komen zoals ze zijn en hun zonden zullen vergeven worden door de liefde van het offer van Zijn Zoon Jezus Christus. (ik zeg het wel kort door de bocht)
schaapje schreef:human waarom quote jij niet mijn hele bericht?
En wat stel jij je voor bij regels?
Zondigen staat gelijk aan niet aan de regels houden. Regels zijn voorwaarden. Ergo, voorwaardelijke liefde. Niet onvoorwaardelijke liefde. Je hebt dus onvoorwaardelijke liefde niet aangetoond. Enkel bevestigt dat het weer gaat om voorwaardelijke liefde.Maar er zijn er velen die dat nou juist niet geloven, men gelooft niet in het hiernamaals, men gelooft en ziet niet dat men zondig
is.
IRHuman schreef:Dat is voorwaardelijke liefde.
JohannesHermanus schreef:u mist de overtuigende kracht van de Heilige Geest.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten