@ juffiejuf
Ik lees nu pas jouw bericht.
 Wat naar voor M! Komt het meer in jullie familie voor?

Moderators: Memmem, Moderafo's

Over haren gesproken... Hij kan om de 3 weken wel weer geknipt worden... Heeft echt mega dik en snel groeiend haar...
 Over haren gesproken... Hij kan om de 3 weken wel weer geknipt worden... Heeft echt mega dik en snel groeiend haar...  Ze worden zo groot!! Helemaal alleen op pad... Pfftt..
 Ze worden zo groot!! Helemaal alleen op pad... Pfftt..juffiejuf schreef:Vanmiddag bij huisarts geweest. Het is helaas alopecia areata. Hopelijk blijft het hierbij
 Maar dat ze het op zo'n jonge leeftijd al kunnen krijgen. Of is het zo dat men het pas later ontdekt?
 Maar dat ze het op zo'n jonge leeftijd al kunnen krijgen. Of is het zo dat men het pas later ontdekt? ](./images/smilies/eusa_wall.gif) . Volgende week maar even de huisarts over contacten, want de HA zei de vorige keer dat hij nu een verwijzing dan krijgt voor de oogarts, want die ogen zijn ook aan de lopende band ontstoken.. Verder gaat het goed met m, heerlijk vrolijk ventje
 . Volgende week maar even de huisarts over contacten, want de HA zei de vorige keer dat hij nu een verwijzing dan krijgt voor de oogarts, want die ogen zijn ook aan de lopende band ontstoken.. Verder gaat het goed met m, heerlijk vrolijk ventje  
  hopelijk komt er snel een oplossing voor jou/jullie!
 hopelijk komt er snel een oplossing voor jou/jullie! 
 vaaak zie ik ontstoken ogen en drie vier dagen daarna heft hij weer looporen.
 vaaak zie ik ontstoken ogen en drie vier dagen daarna heft hij weer looporen. 

.. Na onderzoek werd ons vermoeden bevestigd, Micha heeft last van reflux. Met een paar goede tips van de kinderarts zijn we weer naar huis gegaan.
  .. Na onderzoek werd ons vermoeden bevestigd, Micha heeft last van reflux. Met een paar goede tips van de kinderarts zijn we weer naar huis gegaan. Ik hoop dat het nu zo goed blijft gaan
  Ik hoop dat het nu zo goed blijft gaan

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten