mona schreef:Dus je geloof verliezen heeft te maken met dat je je verstand niet gebruikt?
Dat zou kunnen ja. Zeer zeker, want vroeg of laat wordt je geconfronteerd met de droge realiteit.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mona schreef:Dus je geloof verliezen heeft te maken met dat je je verstand niet gebruikt?
Chaya schreef:Als het Woord recht verkondigd wordt, mag je niet weggaan en in het door jou genoemde voorbeeld, is dat niet het geval.
naamloos schreef:Waar slaat dat nou weer op? Bij alle evangelische gemeentes die ik ken staat keurig op hun sites wat ze geloven.
Als jij gemeentes kent die dat niet hebben zou je ze het gewoon kunnen vragen natuurlijk, geen enkele reden om te generaliseren hoor!
Verder is het dikke prima natuurlijk dat we het gezellig met elkaar hebben, maar dat het enkel daar om draait zal je eigen projectie wel zijn.
MoesTuin schreef:Als je dat belangrijk vindt, zou je de betreffende gemeentes daar attent op kunnen maken met een mailtje
Bij ons gebruiken we meerdere vertalingen, meestal de N.B.V of de H.S. Ik neem nooit een bijbel mee want er wordt toch gebeamd.leashier2 schreef:Ok, ik zal een voorbeeld noemen: welke vertaling gebruikt een gemeente? Negen van de tien keer staat dat niet duidelijk op de site, maar weggemoffeld of je moet het uit Bijbelcitaten opmaken.
Yoshi schreef:Maar waar hebben we het over.... Maken we er tegenwoordig al een halszaak van welke vertaling gebruikt wordt? Ik mag hopen van niet.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten