Boekenlezer schreef:Verontwaardiging over het smerige gedrag van zo iemand. Het staat zo volstrekt haaks op de liefde, op gezond omgaan met seksualiteit.
Is 'de seksualiteit' dan iets waartoe jij geroepen bent haar te beschermen en te vrijwaren van alle vermeende smetten? Waarom meen jij dat jij het recht hebt om te bepalen hoe anderen hun seksualiteit beleven? Ik zou zeggen, maak jij (en die lui van de SGP) je lekker druk over je eigen seksualiteitsbeleving; het lijkt me dat je daar je handen al aan vol hebt.
Als je het verleden van deze vrouw echt zo bezwaarlijk vindt, ga dan lekker niet naar die Kermis (wat je toch al niet zou doen, want kermis = duivels). Dus je zou sowieso al niet gaan, maar je wilt vervolgens wel bepalen wat anderen die wél gaan wel en niet mogen doen en zien.
Al Capone sloeg eens iemand aan tafel met een knuppel dood, hij sloeg van het slachtoffer z'n hoofd stuk. Dat meen ik wel eens gelezen te hebben. Maar die zal ik uit respect dan ook maar geen bruut noemen?
Moet ik je echt uitleggen waarom die vergelijking mank gaat? Ik doe het graag voor je hoor, maar diep van binnen hoop ik dat je pienter genoeg bent om zelf ook wel in te zien waarom ze niet werkt.