Acire schreef:
He, lees ik het goed dat jullie uit elkaar zijn? Heb ik wat gemist?
Evelien schreef:Klopt.
Wat afschuwelijk
 Sterkte!
 Sterkte!Moderators: Memmem, Moderafo's
Acire schreef:
He, lees ik het goed dat jullie uit elkaar zijn? Heb ik wat gemist?
Evelien schreef:Klopt.
 Sterkte!
 Sterkte! 

Saskia schreef:Wordt er echt in zulke hokken geslapen? Echt net een konijnenhok ja...

meribel schreef:wel wat houd je tegen je bed in de tuin te zetten?

en in de winter helemaal. Toch is voldoende daglicht krijgen juist dan ook wel belangrijk.
 en in de winter helemaal. Toch is voldoende daglicht krijgen juist dan ook wel belangrijk. ): bij de organisatie waar 'onze' gastouder bij aangesloten is betaal je 7,15 euro bruto per uur voor gastouderopvang. Daarvan gaat nog geen 5 euro naar de gastouder zelf, en als je dan bedenkt dat zij max 5 kinderen tegelijk mogen opvangen (0 tot 4 jaar) en ze daarvan ook lunches, fruit, drinken en tussendoortjes betalen dan is dat niet heel veel ofzo...
): bij de organisatie waar 'onze' gastouder bij aangesloten is betaal je 7,15 euro bruto per uur voor gastouderopvang. Daarvan gaat nog geen 5 euro naar de gastouder zelf, en als je dan bedenkt dat zij max 5 kinderen tegelijk mogen opvangen (0 tot 4 jaar) en ze daarvan ook lunches, fruit, drinken en tussendoortjes betalen dan is dat niet heel veel ofzo...
paprikameisje2 schreef:Gastouder werkt niet met een 4 ogen beleid. Ik zou met die gekke wereld van tegenwoordig niet mijn kind bij een 'wildvreemxe' gastouder laten.
Mijn mening he.
Verder genieten alle drie de kids enorm opt.kdv/ bso. Met name de.middelste.... een speelgoedwahalla.... er is voor iedereen wat wils!
 Althans niet de hele dag.
 Althans niet de hele dag.  . Hij is ook zo'n heerlijk knuffel mannetje.
 . Hij is ook zo'n heerlijk knuffel mannetje.  
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten