Geert Wilders PVV

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

de passant
Sergeant
Sergeant

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor de passant » 07 mar 2016 08:48

benefietdiner schreef:GEERT WILDERS, ISRAEL EN DE KOMENDE VERKIEZINGEN.

http://www.refdag.nl/opinie/toegespitst ... t_1_976704

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 mar 2016 15:13

Makkelijk oppositie voeren.... Jullie moeten minder betalen. Koopkracht omhoog. Meer banen. Nu dat nog uitvoeren. Nu nog regeren. Ben benieuwd hoe dat de PVV afgaat. Als je doet alsof dan het paradijs weer terugkomt. En het dan nogal tegenvalt. Alsof mensen hun baan niet meer verliezen met Wilders in de regering. Alsof onze baanzekerheid enorm vooruit gaat als we weer guldens gaan gebruiken en uit de EU stappen. Ben benieuwd of het niets andersom is.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 07 mar 2016 19:00

De manier waarop Wilders oppositie voert is idd erg makkelijk. Het is overigens ook voornamelijk aan het gigantische falen van deze regering te danken dat Wilders het zo makkelijk heeft. Ze leggen de bal elke keer netjes klaar zodat Wilders hem in kan schieten.

En ja, over het algemeen is oppositie voeren makkelijker dan regeren. Want eigenlijk is oppositie voeren niet anders dan het kabinet wijzen op fouten en met alternatieven komen. Alternatieven die 9 van de 10 keer toch regelrecht naar het ronde archief gaan. Evengoed hebben CU, CDA, D66, SP en weet ik verder wat er nog allemaal rondhangt, het makkelijk.

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 12 mar 2016 10:54

http://www.ad.nl/ad/nl/30561/Geert-Wild ... -nep.dhtml

Ik neem aan dat het Om nu overgaat tot vervolging van allen die een valse aangifte hebben gedaan. Maar ook over gaat tot vervolging van personen die hiertoe aangezet hebben. Personen zoals de burgermeester van Nijmegen, moskee besturen en hooggeplaatste PvdA bobo's.

Dit bied Wilders ook wederom een kans om er gigantische ladingen PR uit te slepen. Laat alle 6400 personen die aangifte hebben gedaan maar stuk voor stuk onder ede een verklaring afleggen in de publieke rechtzaal. Meerdere jaren kan Wilders hier uit putten en vele zeteltjes uitslepen.

Hoe waanzinnig dom zijn de opponenten van Wilders eigenlijk wel niet? Dit had iedereen van tevoren aan kunnen zien komen.

de passant
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor de passant » 12 mar 2016 11:08

Yoshi schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/30561/Geert-Wilders/article/detail/4261970/2016/03/12/Deel-van-minder-minder--aangiften-Wilders-blijkt-nep.dhtml

Ik neem aan dat het Om nu overgaat tot vervolging van allen die een valse aangifte hebben gedaan. Maar ook over gaat tot vervolging van personen die hiertoe aangezet hebben. Personen zoals de burgermeester van Nijmegen, moskee besturen en hooggeplaatste PvdA bobo's.

Dit bied Wilders ook wederom een kans om er gigantische ladingen PR uit te slepen. Laat alle 6400 personen die aangifte hebben gedaan maar stuk voor stuk onder ede een verklaring afleggen in de publieke rechtzaal. Meerdere jaren kan Wilders hier uit putten en vele zeteltjes uitslepen.

Hoe waanzinnig dom zijn de opponenten van Wilders eigenlijk wel niet? Dit had iedereen van tevoren aan kunnen zien komen.

Ik citeer even: "In de Haagse As Soennah-moskee zouden aangifteformulieren zijn verspreid. Sommige bezoekers dachten dat er 'verkiezingen waren' en dat via de aangifte 'gestemd kon worden.' Een van de aangevers dacht daarbij dat Wilders president was, zo schrijft de krant." en:,,Toen ik het invulde, wist ik niet precies waar het om ging", zegt een aangever. Een ander, die niet kan lezen, zegt zelfs zijn handtekening niet te herkennen.............
Als het niet zo dieptreurig was , zou ik in lachen uitbarsten, voor de goede orde ,ik vond/vind de uitspraak van wilders volstrekt fout.
maar gretigheid waarmee er werd gereageerd (voorbedrukte aangifte formulieren?) vond ik ook opmerkelijk.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 12 mar 2016 11:08

Afbeelding

de passant
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor de passant » 12 mar 2016 11:34

benefietdiner schreef:Afbeelding

Waar slaat dit nou weer op?,.........kan trouwens ook niet spellen ...marokkkaan??

de passant
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor de passant » 12 mar 2016 11:50

Elsevier komt er nu ook mee
http://www.elsevier.nl/nederland/achter ... rs-280387/

Dit vind ik wel heel vreemd (er van uitgaand dat het waar is) :"Politie hielp mee(kopje) "Getuige ‘F’ ging met een groepje van 40 man naar de politie in Delft om te demonstreren. Eenmaal daar vulde de politie aangifteformulieren in. Het enige wat er moest gebeuren, was een handtekening zetten. De rest was al ingevuld. Een tolk was er niet. Vertaalwerk werd gedaan door een PvdA-raadslid."

Sinds wanneer vult de politie aangifte formulieren in? [-X , mag dat wel? is hier niet sprake van een strafbaar feit? :shock: , kan iemand mij dat uit leggen? (ik ben geen jurist).

"In de Al-Fatah-moskee in Tilburg werd gelovigen verteld dat de formulieren door iedereen ingevuld moesten worden. ‘Het bestuur heeft tegen ons gezegd dat de politie langskwam en dat het de bedoeling was een formulier in te vullen,’ zegt getuige ‘G’."

Tjsa.....

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 12 mar 2016 11:56

de passant schreef:Waar slaat dit nou weer op?,.........kan trouwens ook niet spellen ...marokkkaan??
Dat heet humor, analfabete allochtonen.
De moslims zien zichzelf als heiligen. Ze zien zich als de redders van de wereld. Ze zijn op de juiste weg van Allah. De niet-moslims zijn op de verkeerde weg. Moslims geloven dat Allah hen heeft gekozen als zijnde het beste volk voor de beste geloof. Hun grote wens is één wereldomvattende islamitische staat te realiseren waarin iedereen kan leven in één moslimgemeenschap, de Oemma, geleid door de islamitische geestelijke leiders onder de wet van Allah, Alchariaa. Om dit in de praktijk te realiseren zijn ze verplicht om de opdrachten van Allah uit te voeren. Een van Allah’s opdrachten is Aljihad. In naam van Aljihad kunnen ze voor Allah sterven. De beloning van Allah voor elke echte moslim is hem naar het paradijs te voeren.
Alle moslims geloven dat de koran de waarheid vertelt. Dus is er geen onderscheid tussen radicale moslim, moderne moslims en gewone moslims. De waarheid is dat moslims de niet-moslims haten en dat vind je overal terug ook door het invullen van voorgedrukte formulieren te ondertekenen waarvan ze geen benul hebben wat er opstaat of waar het om gaat. Imam zegt het dus teken maar.

antoon

Berichtdoor antoon » 12 mar 2016 14:39

Van af begin was het een media circus waartoe politie buro,s hun onderdak verleenden. wees blij het volk krijgt hun brood en spelen, heerlijk met chips en een biertje, moslims met cider en hapjes voor de buis luisteren naar kwinkslagen

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 18 mar 2016 20:07

Wilders zijn betoog voor de rechters. http://www.dumpert.nl/mediabase/6737496 ... groot.html

Hij heeft rake punten zo te horen.

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor ben db bd » 19 mar 2016 01:20

Voor mij staat Wilders helemaal gelijk te hebben met zijn betoog voor de rechtbank.
Vorige keer werd hij nog vrij gesproken, doch de zelfislamisering van Europa gaat door en dus wordt het steeds spannender.
De tijd is niet ver meer dat de islam gewoon helemaal niet meer aangeraakt mag worden.
Hoeveel journalisten zitten er al in Turkije in de gevangenis? wordt dat ook ons spoedige voorland?
Jammer

ik hoorde Gerard Spong vanavond bij Pauw, de VARA beweren dat de context van 'minder Marokkanen' een andere is dan de nu breed door alle Europese leiders uitgesproken 'minder Syriërs'. Ja denk ik dan, zo meet je nu herkenbaar met twee maten. Die andere context is immers machthebbers of niet.

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 24 mei 2016 15:28

En Wilders blijkt zijn gelijk dan wel zin te krijgen.

http://www.nu.nl/politiek/4266895/tweed ... adist.html

Voortaan kan bij jihadisten die zich aansluiten bij een terreur organisatie het Nederlanderschap afgenomen worden en tot ongewenst vreemdeling worden verklaard. En er komt geen rechter aan te pas. Dat ze het maar snel en effectief gaan inzetten.

IRHuman
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor IRHuman » 01 jun 2016 01:55

Het grappige is, toen Wilders zei "opvangen in de regio, niet hierheen halen", was iedereen er tegen. Nu zeggen meer het. Maar zeggen dat Wilders een goed punt had? Nee, dat nooit. Het maakt niet uit wat Wilders zegt, als hij het zegt vind iedereen het daar onzin, gewoon omdat hij het zegt. Je mag het niet met hem eens zijn. Begint dat niet op te vallen?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 jun 2016 08:24

Wilders zei wel wat meer dan "opvangen in de regio". Dat was dan ook helemaal de discussie niet want er worden al enorm veel vluchtelingen in de regio opgevangen. Neem Libanon, waar 4 miljoen Libanezen wonen en momenteel meer dan een miljoen Syrische vluchtelingen worden opgevangen. Dapper om dan te zeggen: Laat de regio het maar oplossen, wij willen ze niet. Als wij een boot met vluchtelingen oppikken moeten we ze direct terugsturen en dan moeten ze ergens in de regio maar hulp zoeken. In Libanon passen er nog wel wat bij....

De andere partijen zijn nooit tegen opvang in de regio (met bijbehorende hulp) geweest maar dat is wat anders dan mensen direct terugsturen zonder verder iets te doen behalve te zeggen dat de regio het maar moet oplossen. Dat was de kritiek op de ideeën van Wilders. Je verdraait dat nu door te zeggen: "Hey kijk, er is opvang in de regio en Wilders was daar altijd gewoon voor".
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Actualiteit & Politiek”