Moderators: Memmem, Moderafo's
Tja, wat bedoel je precies? Dat hij geen enkele vluchteling uit moslimlanden (dus ook christenen) zal accepteren is dusdanig vaak in het nieuws geweest (o.a. hier) dat je dat gewoon na kunt gaan. "No way" is zijn antwoord op de vraag of christenen uit moslimlanden hier aan kunnen kloppen.Yoshi schreef:Ja, je schrijft hem van alles en nog wat toe. Dat was inmiddels wel duidelijk. Hard maken kan je het echter niet. Jammer hoor.
Nou, hier zijn dan de juiste cijfers: http://speld.nl/2016/01/29/de-juiste-ci ... elingen-3/Quasi schreef:Ik wil hier wel één ding over zeggen: Cijfers zijn ontzettend manipuleerbaar. In zulke gevallen wil ik ze altijd graag zien.
Marnix schreef:Tja, wat zegt dat in deze tijd waarin individualisme hoogtij viert? Waar het vooral gaat om je eigen belang?
Niet vreemd dat veel mensen dat fijn vinden.
Als je dat zaait lopen er vast wel een hoop mensen met je weg. Dat genoeg mensen achter mensen met slechte ideeën aan kunnen lopen is altijd al zo geweest en het zegt verder niet zoveel, behalve dat de mens vaak egoïstisch is. Gelukkig houdt Jezus ons een betere weg voor.
Marnix schreef:Strenge Moslims aan de macht (die een theocratie kennen waarbij de regels door de Koran en een streng-islamitische cultuur worden bepaald is heel wat anders dan vreemdelingen (moslims en niet-moslims) in ons eigen land.
En Yoshi, Wilders heeft überhaupt nog nooit geregeerd en de vraag is of hij kan.
Oppositie voeren als populist is niet zo lastig, veel kiezers krijgen ook niet.
Dat lukte de LPF bijvoorbeeld ook wel. Maar dan... Het is bij Wilders altijd veel geschreeuw (kritiek op alles en iedereen, schelden en ander kleutergedrag) maar weinig wol (concrete plannen).
Wat dat betreft hoop ik aan de ene kant dat hij een keer gaat regeren, dan gaan de mensen dat ook wel zien.
Aan de andere kant ben ik bang dat hij er dan wel een enorm zootje van maakt en dat moet allemaal weer worden opgeruimd. Wat dat betreft hoop ik dat hij nooit regeren.
Oh nee, dan komt er revolte he!
Marnix schreef:Ik houmop want je onderbouwt niks maar praat alleen je grote leider na;)
Ps LPF was geen politicus maar een politieke partij...
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast